A Sportster kategória csak rövid időre húzódott háttérbe Európában, de a története a függöny mögött tovább csiszolódott és már itt is a második új modell az ikonikus családban.
A hagyományos jegyek megtartásával, modernizált köntösbe burkolták a Nightstert, a 21. század technikai vívmányaival megtöltve.
A Sportster S-ben bemutatott Revolution Max T blokk adja a motor lelkét, ami itt 975 köbcentiméterrel rendelkezik, de változatlanul vízhűtéses, 60 fokban elékelt kialakításban, változó szelepvezérléssel a szívó résznél, egyenletes teljesítményleadással, folyamatos nyomatékerővel, már az alsó fordulattól kezdve.
Különböző vezetési beállítások közül lehet választani; Sport, Utcai és Eső, annak megfelelően, hogy milyenek az útviszonyok vagy a motoros mekkora teljesítményt szeretne az útra továbbítani. A kor követelményeinek megfelelően több vezetéstechnikai segédlettel van ellátva a típus; ABS, TCS, DSCS.
A hidraulikus szelepállításnak köszönhetően csendes járású a blokk és a karbantartási költségek is kevesebbek, csakúgy mint a szervízintervallumok. A kiegyensúlyozó tengelyek csökkentik a vibrációt és hozzájárulnak a kényelmes vezetéshez, valamint a jármű stabilitásához.
A kisebb blokknak és a könnyű felépítésnek, illetve az alacsony üléspozíciónak köszönhetően tökéletes belépő modell azoknak, akik városi cirkálót keresnek.
via Harley Budapest