Egészen pontosan az Energica ’Ego’ és a fura nevű ’Eva EsseEsse9’ 2002-ra várható verzióiról van szó

Nyomaték az van
Akinek nem mond sokat az Energica neve semmi gond, itt egy kis frissítő: egy modenai olasz cégről van szó, ami 2010-ben indult, a szintén olasz CRP Group leányvállalataként. Maga a CRP különféle ipari automatizálási és megmunkálási folyamatokkal dolgozik, nagyjából 1970 óta. Az Energica Motor Company hivatalosan 2014-ben alakult meg és a kezdetektől fogva a nagyteljesítményű elektromos motorok piacában utaznak. Két alapmodelljük van, az Ego és az Eva, utóbbi kapott két különleges kiadást, az Eva EsseEsse9-et és az Eva EsseEsse9 Specialt.

Prototípustól elvárható álcaruhában
Na ezt a két motort kapták le Veronában, természetesen teljes álcaruhában, de azért pár dolog így is feltűnik, mint az akkumulátor csomag és a motor borítása, ami az eddigi alumínium helyett könnyebb anyagnak tűnik. Egyébként a forma nem mutat nagy eltérést a MotoE Energica Ego Corsa versenymotorok küllemétől, melyek azért jóval könnyebbek voltak az utcai változatokhoz képest. Az sem kizárt, hogy az új verziók egy továbbfejlesztett akksi és motor verziót kapnak, de mivel a gyártó nem kommentálta a motorokat, felesleges is találgatni. Úgyis jön az őszi motorkiállítás dömping, szóval nemsokára nagy valószínűséggel érkezik a hivatalos leleplezés is.