Csatlakozz hozzánk
HYPERSPORT

Hírek

Lencsevégre kapták az új Triumph Rocket III végső, gyártási verzióját

Az Angol MCN egyik lelkes olvasója vette észre a Triumph gyár közelében ezt a zsír új Rocket III-as modellt, mellette egy valószínűleg gyári emberrel és gyorsan le is kapta őket.

Közzétéve

ekkor

ALPINESTARS OFF ROAD
MPS RAM MOUNT

Hallottunk már pletykákat róla, hogy készülőben van egy különleges, TFC kód nevű modell (Triumph Factoy Custom), de ezt a motort elnézve nagyon úgy fest, hogy egy nagyobb szériát is kapunk majd a bitang három hengeres legújabb verziójából.

Bitang, mivel hiába csak három hengeres, az eddig sem csekély 2,300 köbcentit ezúttal 2,500-ra növelték, így már 180 lóerőt és 230 Nm nyomatékot tud a motor. Hogy miért valószínű a szériagyártás? A lefotózott modellen fel lehet fedezni egy utas ülést is, ami szöges ellentéte az eddig látott egy üléses megoldásnak. Ettől függetlenül persze párhuzamosan készülőben van egy TFC modell is, módosított kipufogóval, kicsit komolyabb hangolású futóművel és fékekkel. Az irányjelzők formájával is lehet még kicsit játszani, de ami egészen biztosan közös lesz az alap és az erősebb modellben, az a Scrambler 1200-on debütált színes TFT kijelző.

A limitált futású TFC kiadásból egészen pontosan 750 darabot terveznek legurítani a futószalagról Május elsején, a ”szériább” verzió pedig elképzelhető, hogy még idén Novemberben lelepleződik, mint egy 2020-as modell. A komoly teljesítményhez persze már illik megfelelő menetbiztonsági elektronikát is adni, a csomag része lehet a dőlésszög érzékelős kipörgésgátló, a kanyar ABS, valamint a választható gyújtástérkép és még ki tudja mi minden.  Mivel a vázhoz is elég szépen hozzányúltak, inkább egy teljesen új motorról beszélünk, mintsem egy szimpla modellfrissítésről.

Közelebbről nézve nem is nagyon látni hagyományos értelemben vett vázat, annyira kitölti a blokk a motor egészét. A fejidom szinte teljes mértékben az erőmű első hengerére van szerelve, míg a segédváz a hármas henger aljához van csavarozva. Továbbá elöl egy komoly, állítható USD villa dolgozik, egy Brembo fékrendszerrel.

Hátrafelé haladva megmaradt a kardánhajtás, viszont a lengőkar egyoldalas lett és elég jól is mutat a felfelé ívelő üléssel. Nem titok, a Ducati Diavel-re céloznak ezzel a dizájn elemmel. Az olaszok motorja egyértelműen könnyebb, de a súlybéli lemaradást a Triumph bődületes 230 Nm-es nyomatékával igyekszik behozni.

Ilyen számok mellett teljes mértékben illik a motorra a ”Power Cruiser” elnevezés, kíváncsian várjuk az év végi debütálást!

MNC

MPS AUTOMAG
MPS ALPINESTARS 2017

Comments

comments

Astone

Facebook

Suzuki

INSTAGRAM

Kövess bennünket az Instagramon is!

ALPINESTARS OFF ROAD
MPS RAM MOUNT

Trending