Csatlakozz hozzánk

Hírek

KTM1290SMT: készül a SuperDuke R túraverziója

Igen, valószínűleg ez sem lesz kevesebb 180 lóerőnél: máris új power-enduro kihívót kap a még szintén nagyon új BMW S1000XR és Ducati Multistrada 1200

Közzétéve

ekkor

ktm1290smt
Euromotor3

Az említett bajor és bolognai gépeket az elmúlt hetekben mutatták be Milánóban: a soros négyhengeres, sportmotor-alapokon nyugvó S1000XR 160 lóerős, akárcsak a V2-es – DVT változó szelepvezérlésű – Multistrada 1200. Az 1290-es SuperDuke R izomnakedre épülő KTM SMT minden bizonnyal “megtartja magát” 180 lóerősnek, aminek a jelentősége éppen annyi, amennyinek hangzik: 20-20LE-vel erősebb a másik kettőnél, és kész.

Valószínűleg elektronikus segédberendezésekkel (ABS, TC, stb.) szintúgy gazdagon fel lesz szerelve, mint a BMW és a Ducati – vagy éppen maga a SuperDuke R. A mérvadó motoros médium, az A&R “kémfotóin” nem nehéz kivenni az alapot: a superbike-nyi erejű, de finom elektronikával ellátott LC8 blokk körül lényegében továbbra is a SzuperHerceget véljük felfedezni, átdolgozott – és álcázott – műanyag burkolatokkal, plexivel és dobozokkal. A SuperDuke R egyébként olyan jól kezelhető (teszt), hogy a szabadmagasság (futómű) minimális emelésén kívül azt is el tudjuk képzelni, hogy nem csinálnak vele az osztrákok semmit…

Ez bizony egy 1290 SuperDuke R, plexivel és dobozokkal…

Nem gondoljuk, hogy visszavesznek a teljesítményből (már a Super Adventure is 180 lóerős, ugye)

Fotók: Asphalt&Rubber

Comments

comments

Hirdetés
Astone

Facebook

Asesso

INSTAGRAM

Kövess bennünket az Instagramon is!

Husqvarna
KTM

Trending