Csatlakozz hozzánk

Hírek

Középen erősít a 2010-es Yamaha R6

Izmosabb középtartomány, hosszabb kipufogó és új színek a hatkilóson.

Közzétéve

ekkor

MPS ALPINESTARS 2017
MPS AUTOMAG

Az Egyesült Államok motoros piacán egy kicsit gyorsabban történnek a dolgok, mint nálunk: a Yamaha amerikai képviselete nemrég bemutatta a 2010-es YZF-R1-et, most pedig megérkeztek az első információk az „új” R6-osról.

Nem véletlen az idézőjel, ugyanis a jövő évi modell nem sokban különbözik a mostanitól. A legfontosabb újítás, hogy az R6 a középső fordulatszám-tartományban izmosabb lesz. A Yamaha hatkilósának eddig ez volt a kritikus pontja: a leszabályozás közelében veszettül ment, a középtartományban viszont gyengélkedett, ezért a vetélytársak utcán rendszerint faképnél hagyták.

A probléma orvoslása érdekében a mérnökök módosították a változtatható hosszúságú szívócsöveket (YCC-I) és az airboxot, 100 mm-rel meghosszabbították a kipufogódobot, illetve átprogramozták a motorvezérlő elektronikát. Ami a moci megjelenését illeti, szokás szerint változik a színkínálat, de egyelőre csak az amerikai variánsokat ismerjük. A Yamaha feltűnően egyszerű fényezéseket készített 2010-re: a hófehér változaton az R6 logó kivételével semmilyen matricát nem találunk, de a fekete és a kék-fehér modellnél is csínján bántak a dekorációval.

Nagy meglepetések tehát nincsenek, legalábbis egyelőre. A következő, 2011-es kiadás viszont forradalmi masina lesz: a Motorcycle News (MCN) úgy tudja, hogy az új generáció Valentino Rossi GP-motorjától örökli majd a formatervet, és tele lesz high-tech műszaki megoldásokkal.

Galéria: a 2010-es (amerikai) Yamaha R6

{kl_php}include(“dealer/yamaha.php”);{/kl_php}

MPS ALPINESTARS 2017
ALPINESTARS OFF ROAD

Comments

comments

Hirdetés
Astone

Facebook

Suzuki

INSTAGRAM

Kövess bennünket az Instagramon is!

ALPINESTARS OFF ROAD

Trending