Csatlakozz hozzánk

Hírek

Kölni újdonságok! Intermot 2010

Megmutatjuk a kölni motorkiállítás kuriózumait, a 2011-es modellév meghatározó modelljeit!

Közzétéve

ekkor

MPS ALPINESTARS 2017
MPS AUTOMAG

Miről is híres az átlagember számára Köln? Persze, a kölni dóm, a Rajna folyó, esetleg a csokoládé múzeum… Viszont a motorosoknak szokott derengeni valami, hogy ősszel mintha rendeznének ott egy komolyabb motorkiállítást, ahol bemutatják a jövő évi modelleket – igen, ez az Intermot.

Már-már relatív, hogy új modelleket, hiszen az Intermot előtti egy-két hetet övező “info-hadjárat” során már rengeteget megtudhattunk a 2011-es modellekről, vagy legalább annyit, hogy lesznek és hogy hogyan fognak kinézni. Ennek köszönhetően viszonylag kiszámítható élményben volt részünk, bár azért egy-két meglepetésnek is örülhettünk.

Öt hatalmas pavilonban sorakoztak a kisebb-nagyobb motorgyártók standjainak tömegei, az alkatrész-és kiegészítő manufaktúrákról nem is beszélve. Mindenki a jövő évi kollekciójára összpontosított, persze valamivel azért meg kell tölteni a polcot/placcot, így a jelenlegi portékáknak köszönhetően (is) volt bőven látnivaló. Persze az igazi csemegét a 2011-es motorok jelentették, még akkor is, ha volt olyan is köztük, amiről szinte mindent tudni lehetett. Ennek ellenére természetesen mágnesként vonzották az Intermot sajtónapjának újságíróit az új modellek, amelyeket most mi is megmutatunk Nektek. Íme tehát azok a vasak a 2010-es kölni motorkiállításról, amelyek 2011 meghatározó alakjai lehetnek, és amiket a legtöbben álltak körül…


Lehull a lepel az újabb 750-es legendáról: a jövő évi háromnegyed literes Gixer nyolc kilogrammot faragott súlyából, a Suzuki Drive Mode Selector (S-DMS) segítségével pedig üzzemmódot is választhatunk


Az új 600-as GSX-R 9 kilogrammal könnyebb, alacsonyabb fordulaton nyomatékosabb, gyorsabban kormányozható és a Brembo monoblock féknyergeknek köszönhetően jobban is fékez, mint elődje


Az új GSR750-es a Suzuki szerint a finom nyomaték és az agresszív erő kellemes kettőse. Kíváncsian várjuk, mindenesetre a külleme biztosan agresszív, de talán nem olyan egyedi, mint a 600-as kistesóé


Az új Gixer-modellek külseje nem lett modernebb, ellentétben a technikai színvonallal. Hamarosan részletesebben is bemutatjuk a Suzuki kölni újdonságait
 

A BMW standján két új modell szolgáltatta a legizgalmasabb látnivalót… Természetesen mindenki az új, soros hathengeres szupertúrázókra volt kíváncsi, vagyis a K1600GT és GTL-re


Akár az autóknál, az L betű a modell nevében a hosszított változatra utal, de extra is van annyi, mint egy 5-ös GT-ben. Például adaptív fényszóró, üzemmód-választó, eletromos-szélvédő, guminyomás mérő, hifi és így tovább… A hat kipufogólyuk pedig magáért beszél


Hagyományokhoz hűen: Paralever, Duolever, kardántengely és a futómű az ESAII. elnevezésű rendszernek köszönhetően elektronikusan állítható. ABS és DTC (kipörgésgátló) is része a (gazdagon felszerelt) csomagnak


A 100%-osan magyar tulajdonban lévő robogó-manufaktúra, a Motowell is az Intermot-on mutatta be legújabb modelljeit, amelyek már lényegesen minőségibb benyomást keltenek elődeiknél – jobbra a Crogen Sport látható


A Crogen City a belépőmodell az új generációs Motowell robogók sorába, amelyeket Budapesten szerelnek össze, illetve csomagolnak a német piacra


A Motowell csúcsmodelljének szerepében a jobb oldali, vízhűtéses Crogen RS díszeleg, amelyből magyaros, trikolor szín is készül majd. A karcsú LED-es fénysor (elöl és hátul is) elegáns és minőségi hatást kelt – ízléses és látványos


Csak azért nem sokkolta a kölni közönséget az új Triumph Speed Triple külleme, mert már korábban kiszivárogtak a külsejét sejtető képek: az angol rosszfiú elvesztette jellegzetes kerek lámpáit, de az új megoldás sem rossz, inkább csak furcsa


Emellett (az új váz mellett) új oldalidomokat is kapott a csupasz vas, amit eddig vígan nélkülözött a szívdöglesztő háromhengeres. Vajon kárpótol majd minket négy többlet-lóerő és plusz 6Nm nyomaték?


A legkisebb herceg – négy szelep, hat sebesség, tizenöt lóerő, igényes váz és White Power futómű: mi kell még? Egy csaj a hátsó ülésre? A KTM 125 Duke megjelenésének köszönhetően ezt is borítékolhatod, nem csak a játékos kezelhetőséget


Az osztrákok másik újdonságát a 990SMT jelentette, amely ABS-el lett gazdagabb


A legnagyobb stand címét a zöldek érdemelték ki, de a legtöbb új modellt is ők mutatták be: a közönség kamerái elé került a korábban beharangozott, még sportosabb 750-es naked, a Z750R, valamint a luxus-cruiserek trónjára pályázó VN1700 Voyager Custom


Végre testközelből is megcsodálhattuk a Kawasaki sokat sejtetett szupersport-fegyverét, a ZX-10R-t (videó itt). Egy tizeddel átlépi a 200-as álomhatárt (teljesítményét tekintve..), méghozzá torlónyomás nélkül! Nem, nem a jobb oldali Superbike VB-verzió…


Az Akrapovic standján már komplett kipufogórendszert találtunk a friss és ropogós nagy Ninján, amelynek a hátulja… Szóval úgy tűnik, a folyamatos sajtó-informálás ellenére késésben volt a Kawasaki: mintha nem lett volna idő befejezni…


Z1000SX néven mutatta be a Kawa a Z1000-es túraverzióját, amelynek teljesítménye 138 lóerő maradt, a hosszú távú kényelem viszont újdonság a csupasz verziót szem előtt tartva. Sajnos a dizájnon látni, hogy nem ez volt az eredeti koncepció, de mutatós az SX. A szintén újdonság W800-as pedig egy igazi modern klasszikus

MPS ALPINESTARS 2017
ALPINESTARS OFF ROAD

Comments

comments

Hirdetés
Astone

Facebook

Suzuki

INSTAGRAM

Kövess bennünket az Instagramon is!

ALPINESTARS OFF ROAD

Trending