A Suzuki nyolc új 2017-es modellt, illetve modellváltozatot mutatott be (bár a GSX-R125 hivatalosan L8-as, azaz 2018-as) Kölnben az Intermot kiállításon, valamint további négy motort lepleznek majd le novemberben Milánóban az EICMA-n.
Az új, elektronikai arzenállal felvértezett GSX-R1000-re már számíthattunk, amely egy 1000R (pálya)verzióban is megjelent. Debütált a 125-ös GSX-R kistestvér is, illetve a GSX-S1000 kistesója, a GSX-S750, amely valójában a GSR750 alapjaira épült, azt váltja. A népszerű V-Strom650 (és 650XT) is megújult, a nagyobb testvéréhez hasonló dizájnt (és pl. kipörgésgátlót) kapott, de a DL1000-est sem kerülte el a láncfelvarrás, melyből szintén érkezett XT verzió 2017-re.
GSX-R1000 és GSX-R1000R
Ez a legerősebb, legprecízebb, a legdurvábban gyorsuló és a legtisztábban járó GSX-R1000 valaha:
– 202 kg, 202 lóerő – Változó szelepvezérlés – 10 állásos Motion Track TCS rendszer – Új Smart Motion track ABS rendszer – Könnyű indítás (Suzuki Easy Start System) – Elindulást segítő elektronika (Low RPM Assist) – Új Bridesgtone RS10 gumik A GSX-R1000R (lent) plusz felszereltsége: kétirányú gyorsváltó, rajtprogram, külső gázostartályos Showa első teleszkópok, LED-es nappali menetfény
GSX-S750 (opcionális ABS)
A GSR elődmodellhez képest egyebek mellett komolyabb fékekkel és futóművel, erősebb blokkal és frissebb dizájnnal, valamint kipörgésgátlóval támad a középsúlyú “Predátor”:
– 213 kg; 114 lóerő – GSX-S1000-féle kinézet, GSX-S1000/F műszerfal, kónuszos kormány – Háromállásos TCS kipörgsgátló – Easy Start System, Low RPM Assist, “Sound tuning” – Nissin radiális fékek (végre – a szerk.), új Bridestone S21 gumik – Sportos, könnyű felnik, hullámos tárcsák – KYB fordított első teleszkóp – 16l üzemanyagtank-kapacitás
V-Strom 650 és V-Strom650 XT
Kívül-belül megújult a Suzuki sikermodellje, sokak kedvence, a “finom” V-Strom 650(XT):
– a legendás DR Big (és az 1000-es V-Strom által ihletett kinézet, új sárga színlehetőség – módosított – erősebb – blokk, karakteresebb alsó- és középtartománnyal – módosított alumínium váz – új Smart Motion Track ABS, – új kétállásos kipörgésgátló – Komfortosabb vezető- és utasülés – könnyű indítás (Suzuki Easy Start system) – elindulást segítő elektronika (Low RPM Assist) Az XT extrái: fűzött felni (Champion Yellow szín esetében aranysárga színű), kézvédő és műanyag hasidom szériában
V-Strom1000 és V-Strom1000 XT
A nagy túraendurók divatos kategóriájának legjobb ár/érték arányú
képviselője, a DL1000 sem kerülhette el a ráncfelvarrást/finomítást – immáron az 1000-esből is van XT:
– szintén a DR Big által ihletett kinézet, új sárga színlehetőség – módosított, nyomatékosabb blokk (110Nm) – módosított alumínium váz – új Smart Motion Track ABS, – új kétállásos kipörgésgátló – Magasságában és dőlésszögében is állítható plexi – Komfortosabb vezető- és utasülés – könnyű indítás (Suzuki Easy Start system) – elindulást segítő elektronika (Low RPM Assist) – visszaváltásokat segítő csúszókuplung – alapfelszereltség a műanyag hasidom és a kézvédő Az XT extrái: fűzött felni (Champion Yellow szín esetében aranysárga színű), és “kúpos” kormány
GSX-R125 ABS
Kategóriájának legkönnyebb képviselőjeként, illetve “osztályelső” megoldásokkal csábít az új MiniGixxer:
– Áramvonalas GSX-R design – DOHC, vízhűtéses blokk, kategóriájában a legjobb teljesítmény/súly aránybaní – Alacsony fogyasztás, alacsony ülésmagasság, mégis sportos üléspozíció – 6 sebességes, 11l üzemanyagtank-kapacitás – Technológiai finomságok: kulcsnélküli indítás(!), LED lámpák (elöl is diódás) – Könnyű indítás (Easy Start system) – Látványos LCD műszerfal – Dupla kipufogó egy dobban – Hullámos féktárcsák