Csatlakozz hozzánk

Hírek

Készül a KTM RC16 – de csak pályára

Ami nem más lesz, mint a V4-es MotoGP projektjükből származó utcai sportmotor, pontosabban egy 100-200 darabos pályamotor-széria – lámpás-tükrös kivitel nem lesz belőle

Közzétéve

ekkor

nap videoja - szeptember 2015
RST AIRBAG
MPS RAM MOUNT

Arról van tehát szó, hogy a KTM egy V4-es ezres prototípussal szeretne versenyezni a 2017-es MotoGP szériában, és ennek a motornak lesz egy “polgári” változata, de csak versenypályára. Szóval a 200 lóerő körüli RC16-ot csak pályanapokra szánják, nem lesz utcai homológ verziója.

Stefan Pierer KTM-elnök választ is adott a miértekre: “Legyünk magunkhoz őszinték, a 200 lóerő körüli teljesítmény már felveti a kérdést, hogy valójában utcára való-e? Valójában nem igazán. Egyszerűen ez már sok a közútra, ez már zárt pályára való” A 180 lóerős naked – a SuperDuke R személyében – még úgy tűnik, belefér nekik.

“Amint elkészül az RC16, leállunk az RC8 gyártásával” – folytatta Pierer. Ez azt is jelentheti, hogy az utcai KTM superbike-ok “megszűnnek létezni” (ha addig nem történik valami). Vagyis amolyan H2R-módra, csak pályázni lehet majd megvenni a várhatóan térhálós acélcső vázas RC16-ot, az ára 100 és 200 ezer dollár között lesz.

Amit pedig a fenti kémfotón látunk nem más lehet, mint egy (külsőre) “erősen módosított” Aprilia Tuono V4R a KTM gyári tesztpilótájával, “adatgyűjtés céljából”.

Nekik sem tetszik majd, ha nem lesz többé utcai KTM sportmotor…

Forrás: Motorcyclist; Faster&Faster

Comments

comments

Facebook

Suzuki

INSTAGRAM

MPS AIRFORM

Trending