Csatlakozz hozzánk

Hírek

Képeken az új Kawasaki ZX-10R

A napokban tesztelték a Kawa 2011-es ezres Ninjáját. Az elsőre is látszik, hogy nagy változásokon esett át

Közzétéve

ekkor

MPS ALPINESTARS 2017
MPS AUTOMAG

A Kawasaki lehet példát vett a BMW-ről, és nem a titkolózós, először csak bokavillantós, aztán hirtelen ruhát ledobós taktikát alkalmazza az új ZX-10R felvezetésénél, hanem inkább a folyamatos izgatás mellé áll. Derült égből villámcsapásként a legelső fotót pár napja kaptuk, melyen a 2011-es zöldség egyelőre csak karbon pályaruhában tetszeleg. Ha visszaemlékszünk, az S1000RR-nél ugyanez történt. Aztán a komor karbon minta után versenyfestést kapott, utána pedig szép lassan jött a közúti változat, lámpákkal, tükrökkel, prizmákkal. A Kawánál ez még egyelőre odébb van.

Most ott tartunk, hogy néhány szerencsés tesztpilóta Suzukában tesztelhette a gépet, amit egyébként élő közvetítésben is nyomon lehetett követni (csak ide kellett kattintani). Az első szerencsés Hidemichi Takahashi, volt aki nem összetévesztendő a MotoGP-s névrokonával. Sajnálatára a tesztpilóta csak néhány kört tudott megtenni a legendás japán pályán, mert eleredt az eső. A közvetítést nyomon követők cserébe újabb morzsát kaptak, meghallgathatjuk a hangját: KATT ide.


Az első képek a Kawasaki ZX-10R 2011-es modelljéről

A második napon Akira Yanagawa, szintén japán úriember vethette át a lábát az ezresen. Legendás kawás a japán, 1997-től van a zöldeknél versenyzőként, aztán 2001-től gyári tesztpilóta lett, többek közt az előző 10-es Ninjában is vastagon benne van a keze. Utálatos egy állás. Amit még érdemes róla tudni, hogy ő az első japán versenyző, aki hazáján kívül SBK VB futamot tudott nyerni (1997 A1-Ring), szóval nem lassú a srác.


Takahashi csupán 3 kört tudott megtenni. Kezjük el sajnálni 🙂

Felvetül a kérdés, hogy mi értelme volt ennek az egésznek. Nyílván pár extra beállítást, és a motor finomhangolását elősegítheti egy ilyen teszt, de túl rövidnek tűnt mind a két nap, így én inkább azt gyanítom, hogy a cél a motoros világ hergelése volt. A motor természetesen biztosan kész van, ez nem vitás. Most júliusban már nem lehet szükség a komoly tesztelésekre, de ha lenne is, pont nem kötnék a világ orrára. Az is borítékolható, hogy pár hónap múlva be fogják mutatni valamelyik nagyszabású motorkiállításon, és addig reméljük műszaki paramétereket is kapunk, ugyanis egyelőre teljes a homály a szemmel láthatólag radikálisan új ZX10R-en. Kíváncsian várjuk a további fejleményeket, biztos vagyok benne, hogy minden hétrre akad majd valami. Addig is, íme a két napos “tesztről” származó fotók. Kellemes csámcsogást!


Yanagawa jó kedvű. Ez akkor jelent valamit, nem? Vagy csak PR mosoly? 🙂
Képek a tesztről

MPS ALPINESTARS 2017
ALPINESTARS OFF ROAD

Comments

comments

Hirdetés
Astone

Facebook

Suzuki

INSTAGRAM

Kövess bennünket az Instagramon is!

ALPINESTARS OFF ROAD

Trending