Csatlakozz hozzánk

Hírek

Kawasaki modellpaletta 2015

E héten a Kawasaki motorjait vesszük sorra!

Közzétéve

ekkor

kawasaki modellpaletta 2015
ICON AIRFLITE MPS

A japán gyár 1896-ban nyitotta meg kapuit, nevét alapítójáról kapta, ám ekkor még kizárólag hajók gyártása volt a cél. Ma már legtöbben a kétkerekűkre asszociálnak a gyártó hallatán, pedig azokon csak 1963 óta dolgoznak, amikor egyesültek a Meguro vállalattal. Ma már több mint 34 000 munkahelyet biztosítanak világszerte, a MotoGP kisebb kategóriáiban pedig 9 világbajnoki címet sikerült szerezniük. A Superbike versenysorozatban jelenleg is remekel ZX10R modelljük, mellyel 2013-ban Tom Sykes-nak sikerült felérnie a csúcsra, és ezt az idei évben Jonathan Rea könnyen megismételheti.

Kawasaki H2R

H2 és H2R
A zöldek legnagyobb újdonsága jelenleg a H2, ami az elmúlt évek legmerészebb utcai motorja. A japán gyártó már korán csepegtetni kezdte az információkat az új modellről, melyet az erőforrása tett izgalmassá. A literes kompresszoros motor 300 lóerő felett teljesít, igaz ezt a teljesítményt csak a közúti forgalomba nem helyezhető H2R modell tudja. Az utcai H2 végül 210 lóerős teljesítménnyel érkezik, melyhez 133,5Nm forgatónyomaték jár. Megdolgoztak a modell többi részével is, ugyanis nagy szilárdságú acélból készült csővázat alkottak meg (amit zöldre fényeztek, nehogy összekeverjük más gyártóval), hátul féloldali lengőkart alkalmaztak, az idomok pedig következő generációs dizájnra hajaznak.

Kawasaki ZX10R

Ninja ZX10R
A H-kettesek könnyen a vitrinekben köthetnek ki, a literes Ninja viszont hasonlóan magas teljesítményt kínál elérhetőbb áron. A Superbike vb egyik legnagyobb esélyese, Jonathan Rea is egy ilyen motoron húzza a gázt az idén, és biztosak lehetünk benne, hogy az utcai változat is profitál a versenysikerekből. A soros négyhengeres erőforrás 200 lóerőt és 112 Nm-t tud papíron, mely modern elektronikai csomagjával kombinálva a pályanapok egyik legerősebb tagjává teszi a ninja-t, mely utcai forgalomban is használható.

Kawasaki ZX6R 636

Ninja ZX6R
2013-tól a hatszázas ninja ismét 636 köbcentiméterre hízott, bár a gyártó kínálatában szerepel a 600 köbcentiméteres régebbi változat is. A soros négyhengeres erőforrások 128 és 131 lóerőt teljesítenek, így remek középsúlyú sportmotorok. A ZX6R is versenyzésre termett, így az utcai használat mellett remekül bevethető pályanapokon is!

Kawasaki Ninja 300

Ninja 300 és 250SL
Az A2 jogosítvány birtokosai is megtalálják a számukra készült sportmotort a Kawasaki kínálatában. A 250SL Ninja DNS-ből készült 150 kilogrammos motor, melynek szíve egy 28 lóerős négyütemű egyhengeres erőforrás. Nagyobb, 39 lóerős teljesítményre képes a háromszáz köbcentiméteres soros kéthengeres erőforrással készült Ninja 300, mely külsejében is jobban hasonlít a ZX10R-re.

Kawasaki Ninja 250SL
Kawasaki Z1000

Z1000
A gyártó legnagyobb csupasz motorja 2014-ben vette fel legújabb, legagresszívebb külsejét. A Z-ezresek mindig is könnyen felismerhetőek voltak, az új modell viszont vonalaival a piac egyik legkarakteresebb csupaszmotorja lett. Erőforrása soros négyhengeres, ami 142 lóerőt teljesít.

Kawasaki Z800

Z800
Az új nyolcszázas kategóriához csatlakozott a Kawasaki is a Z800-al, mely külsőben inkább a régebbi generációs Z1000-re hajaz. A csupaszmotor erőforrása 113 lóerős soros négyhengeres, hengerűrtartalma 806 köbcentiméter, menetkész tömege pedig 229kg. A modell kapható 70 és 35kW (A2) teljesítménykorlátozással is.

Kawasaki Z300

Z300 és Z250SL
A Z800 külsejét örökölte 300 köbcentiméteres kistestvére is, melyet 39 lóerős, soros kéthengeres erőforrással szereltek. A Z250SL a Ninja 250SL naked változata, mely szíve 28 lóerős egyhengeres blokk. Mindkét kis csupaszmotor jó választás lehet az A2 jogosítvánnyal rendelkezőknek!

Kawasaki Z250SL
Kawasaki ER-6n

ER-6 n és f
A típus immáron kilenc éve jelent meg. Egyszerű felépítés, soros kéthengeres erőforrás, mely 72 lóereje könnyen kezelhetővé teszi a gépet. A modell a csupaszmotorok és a burkolt motorok szerelmeseinek szívét is megdobbanthatja, ugyanis mindkét változatban készül.

Kawasaki ER-6f
Kawasaki ZZR 1400

ZZR 1400
A ZZR sorozat már a kezdetektől a sebességről szólt. A jelenlegi modell 1,4 literes soros négyhengeres erőforrása 200 lóerőt és bődületes 162,5 Nm nyomatékot biztosít. A hihetetlen számok mellé a ZZR kényelmet is kínál, így sportosan falhatod vele a kilométereket!

Kawasaki 1400 GTR

GTR 1400
A gyártó igazi sport-túra modellje viszont a GTR. Igaz, az erőforrás itt 155 lóerőre lett fojtva, mégis elegendő ahhoz, hogy a 305 kilogrammos menetkész tömeget sportosan mozgassa. A ZZR-hez képest itt lényegesen nagyobb kényelmet, és kardánhajtást is kapunk.

Kawasaki Z1000SX

Z1000SX
Ha valakit mégis elrettentene az 1,4 literes erőforrás, vagy a nagy súly, azok számára készült az ezres sport-túra modell. A Z1000 vonalait továbbgondolva egy vad túramotor született, mely sornégyes erőforrása 142 lóerőt teljesít, menetkész tömegét pedig 230kilogrammra faragták.

Kawasaki Vulcan 1700 Voyager

Vulcan
A gyártó cruisere a több változatban is kapható Vulcan. A chopper 1700 és 900 köbcentiméteres V-kettes erőforrásokkal kapható. A nagyobbik Vulcan Voyager (hajóuts) és Nomad (nomád), míg a kisebb Classic, Light tourer (könnyű túrázó), Classic special edition (klasszikus speciális kiadás) és Custom (egyedi) kivitelekben kapható. Újdonság a Vulcan S modell, mely 650 köbcentiméteres soros kéthengeres erőforrással szerelt, átlagtól eltérő chopper.

Kawasaki Vulcan S
Kawasaki W800

W800
A retro stílus járja át a modern technikával készült W800-at. Habár üzemanyag befecskendező gondoskodik az üzemanyag ellátásról, a motor látható elemei tisztelegnek a régi megoldások előtt. Léghűtéses soros kéthengeres erőforrást, acélból készült dupla bölcsővázat, sőt hátul dobféket találunk. A klasszikus változat mellett kapható feketített Black Edition, és fejidomos Café Style változatokban.

Kawasaki Versys 1000

Versys
Ki mondta, hogy egy enduró nem nézhet ki agresszíven? A Kawasaki biztosan nem, mivel a Versys magán hordozza a gyártó vad vonalait, emellett pedig minden útra alkalmas motort testesít meg. A hosszú rugóútnak köszönhetően könnyed terepre is alkalmas, sőt két erőforrással és több felszereltségben is kapható. A kéthengeres 650 köbcentiméteres erőforrással készülő változat 69 lóerővel gazdálkodik, a váz pedig acélból készült. 120 lóerőt kínál a literes változat, mely sornégyes erőforrással, és alumínium vázzal készül. Mindkét változatból készülnek Tourer, Tourer Plus és Grand Tourer modellek, melyek rengeteg kiegészítővel rendelkeznek a kalandorok számára.

Kawasaki KLX250

KLX
A tereprajongók számára a zöldek három típust is kínálnak. A KLX250 vízhűtéses erőforrással, míg a KLX150L és KLX125 léghűtéses motorokkal támadnak. Minden KLX erőforrás négyütemű és egyhengeres. Nagy átmérőjű kerekek, és kiváló tereptulajdonságok jellemzik mindhárom variációt!

Comments

comments

Astone

Facebook

Suzuki

INSTAGRAM

Kövess bennünket az Instagramon is!

Husqvarna
KTM

Trending