Csatlakozz hozzánk

Hírek

Kawasaki: beszéljenek a képek

Hiába a neten böngészde, a Kawasaki új modelljeiről nem fogtunk semmi komolyat digitális horgász botunkkal. Egyelőre maradnak a képek illetve a gyári sallang.

Közzétéve

ekkor

Euromotor3

Szöveg: Molnár Dénes (DennyM) – denes@tesztmotor.hu

Nos, a helyzet az, hogy a zöldek kiadták az első hivatalos információkat az új modellekről. Eszerint a 2009-es modellévben a Kawasaki bemutatja az új Ninja ZX-6R-t, ER-6n-t és ER-6f-et egy vadonatúj 1700 köbcentis cruiser szériát és a KLX250 endurót. Viszont úgy néz ki, a részleteket meghagyják az Intermotra, így csak homályos PR mondatokat tudtunk elcsípni a márka hivatalos oldaláról. Ezt viszont -a képekkel együtt- kíméletlenül megosztjuk veletek. Jöjjenek a Kawsaki szavai.

ZX-6R: PONTOS KONTROLLÁLHATÓSÁG A MAXIMÁLIS ÉLMÉNY ÉRDEKÉBEN

A 2007-es Ninja ZX-6R evolúciójaként a 2009-es változat még magasabbra helyezi a mércét a pályamotorozás terén. A pilótát előtérbe helyezve, a még pontosabb kontrollálhatóság volt a vezérelv a fejlesztésben. A motor és a futómű változtatásai fokozták a kezelhetőséget, ennek eredménye egy olyan magabiztosságot sugalló viselkedés, melyre biztosan hagyatkozhatunk a legfelsőbb teljesítmény régiók kihasználásakor is. A pontos kontrollálhatóság ekkor válik valóban fontossá, ez segít uralni és izgalmasan motorozni az új Ninja ZX-6R-t.

Főbb jellemzők:
– magabiztos, könnyed kezelhetőség
– könnyebb súly
– kiváló kanyar bejárati kontrollálhatóság
– pontos motor kontroll minden fordulatszám tartományban
– erőteljes középtartományi nyomaték

ER-6 SZÉRIA: KIFINOMULT STÍLUS. JÁTSZI KÖNNYŰ KEZELHETŐSÉG. ÖRÖMMOTOROZÁS

Az új ER-6 család büszkén őrzi sikeres elődje jól bevált koncepcióját. Örömmotorozás – bárki számára élvezetes és izgalmas a motor vezetése. Első osztályú minőség – vagy talán még annál is jobb.

Kawasaki ER-6N

Elődjének semmi mással össze nem téveszthető karakterét megőrizve, az ER-6n kifinomultabb, élesebb, és egyben férfiasabb idomzatot kapott, amely sokkal aktívabb és agresszívebb külsőt kölcsönöz neki. Az új ER-6f-nek pedig a Ninja szupersport-modellek által ihletett teljes idomzat kölcsönöz modern sportmotor kinézetet. A gömbölyű vonalak szögletessé váltak, minden ív előrébb került, ezzel a motor amolyan “ugrásra készülő” benyomást kelt. A forma letisztultságát mutatja, hogy az ER-6 kerüli a felesleges design sallangot; a vonalak hosszan elnyújtottak. A magasabbra húzott tank, a hátrébb ívelő hűtőborítás és az éles farokidom kompaktabbá teszi a látványt. A legkisebb részletekig gondosan formált anyagok csúcsminőséget sugallnak.

A kompakt méret és a kiváló teljesítmény egyensúlya volt a siker kulcsa az előző szériás ER-6 modelleknél. Az előre meghatározott méretek miatt egy soros négyhengeres túl szélesnek, míg egy V2-es túl hosszúnak bizonyult volna. Az egyetlen motor felépítés, mely kombinálja a kellő teljesítményt a kompakt mérettel, a soros kéthengeres. Ezen tökéletes egyensúlyt megtartva az új motorban számos módosítás található, melyek révén lágyabb alacsony és középtartományi erőleadást és még pörgősebb karakterisztikát sikerült elérni.

Kawsaki ER-6F

Az ER-6 kompakt méretének kulcsa a rendkívül kicsi soros kéthengeres motor, mely lehetővé tette a szűk, könnyűsúlyú váz alkalmazását. Az eredmény egy 400-as méretű motor 650-es teljesítménnyel, mely örömmel várja a kezdőket és ugyanakkor széles mosolyt csal a tapasztalt motorosok arcára is. A váz, a lengővilla és a futómű változtatásainak eredményeként csökkentek a vibrációk és könnyebb lett a kezelhetőség, így az új ER-6n és ER-6f még kellemesebb, mint valaha.

AZ ÚJ, 1700 CC-ES V2-ES MOTORRA ÉPÜLŐ MODELLSZÉRIA BEMUTATÁSA

A Kawasaki büszkén mutatja be az új V2-es motorját, melyre egy új modellszéria épül 2009-től. A VN1600-akat felváltó VN1700-as modellekben egy új, erőteljes 1700 cm3-es blokk dolgozik. A modellekre a könnyű kezelhetőség és a Kawasaki csúcsminőségű kidolgozása lesz jellemző.

Az új blokk a kialakításában a VN2000-re hasonlít, de az OHV szelepvezérlés helyet SOHC rendszert alkalmaz. A lökettérfogat növekedése és a hosszú löketű kialakítás jelentős nyomaték és teljesítmén y növekedést jelent a VN1600-as erőforrásokhoz képest. Az újítások között megtalálhatjuk az elektronikus gázszelepet, mely először jelenik meg a Kawasakinál, az overdrive-val rendelkező 6-sebességes váltóművet illetve a VN2000 és VN900 modellekről ismerős szíjhajtást.

Kawasaki VN1700 Classic

Az új, könnyűsúlyú váz sokkal kompaktabb elődjéhez képest. A váz és a futómű módosításai úgy biztosítanak könnyebb kezelhetőséget, hogy közben a példás egyenes futás megmaradt.

Az idomokat és a motor fedeleket teljesen újratervezték. Mint minden Kawasaki cruiseren, a VN1700-as szérián is ügyeltek a legapróbb részletekre és a kivételes minőségre, ezért a motor kivétel nélkül elfordítja a fejeket, akár egy kávézó előtt parkol, akár az országúton cirkál.

A VN1700-as modell kínálat három típust foglal magába: VN1700 Voyager, VN1700 Classic Tourer és VN1700 Classic. A kiegészítőkkel és átalakításokkal kiegészülve mindenki Kawasaki rajongó megtalálhatja köztük az igazán neki valót.

Kawasaki VN1700 Classic Tourer

VN1700 Voyager: AZ ELSŐ JAPÁN TELJESIDOMOS V2-ES TÚRACRUISER

A VN1700 Voyager azok számára készült, akik úti céljukat messze a horizont alá helyezik. A Voyager mindennel rendelkezik, amire szükség lehet a kényelmes, hosszú túrázáshoz, egyedül vagy két személlyel.

A Kawasaki első teljesidomos V2-esén nagy szélvédőt és első idomot találunk, továbbá terebélyes oldalsó idomokat, melyek megvédik a vezetőt és az utast a széltől, illetve az időjárás egyéb viszontagságaitól. A csomagszállításról a két oldalsó doboz és a hátsó doboz gondoskodik, bőséges helyet biztosítva mindennek, ezeken túl még két kesztyűtartó is fokozza a kényelmet. A túrázás szolgálatában a legújabb Kawasaki technológiát képviseli a tempomat és a 6 sebességes váltó overdrive fokozattal. A K-ACT fékrendszer (Kawasaki Advanced Coactive-braking Technology) biztonságos és nagyon hatékony fékerőt biztosít. A Kawasaki által először alkalmazott elektronikus gázszelep (ETV) rendszer lágy, természetes gázreakciót ad. Az új, 1700 cm3-es, hosszúlöketű V2-es erőforrás megnövelt nyomatéka és teljesítménye kivételes gyorsulást produkál előzéskor. Az új blokkot egy kompakt, könnyű vázba építették be, mely könnyed kezelhetőséget és stabil egyenesfutást ígér.

Kawasaki VN1700 Voyager

VN1700 Classic Tourer: Sebességtartó automatika, túraplexi, kemény dobozok, utas lábtartó trepni és kényelmes háttámla. Ideális kényelmes kétszemélyes túrázásra.

VN1700 Classic: Kiválóan alkalmas könnyű országúti vagy városközeli motorozásra, igazi V2-es nyomatékkal, könnyű kezelhetőséggel és időtlen külsővel.

KLX250: ENDURÓ ÉS UTCAI MOTOR

A KLX250 kiváló teljesítményre képes aszfalton és terepen egyaránt.

A KLX300R versenyenduró ebben a radikálisan felfrissített utcai változatban tér vissza, megőrizve korábbi jó tulajdonságait. A könnyűsúlyú, kompakt, 250 cm3-es vízhűtéses DOHC motor alapvetően a 300R-en alapszik, széles nyomatéktartomány és teljesítménysáv jellemzi. A könnyű, nagy szakítószilárdságú acélváz egyszerre biztosít stabil egyenesfutást és könnyed kanyarvételt. A 43 mm-es felfordított teleszkópvilla és a teljesen beállítható gáztartályos hátsó rugóstag segítségével a KLX aszfalton és terepen is élvezetes motorozhatóságot ígér.

Kawasaki KLX 250

Főbb jellemzők:
– 249 cm3-es, vízhűtéses, DOHC, 4-ütemű motor
– üzemanyag befecskendezés
– többcélú futómű
– agresszív stíluselemek

MPS ALPINESTARS 2017

Comments

comments

Hirdetés
Astone

Facebook

Asesso

INSTAGRAM

Kövess bennünket az Instagramon is!

KTM

Trending