Csatlakozz hozzánk

Blog

Katarból – 1.nap

Már élesben is kipróbáltuk a szériaérett C-ABS blokkolás gátlót a Honda CBR-eken

Közzétéve

ekkor

ALPINESTARS OFF ROAD
MPS RAM MOUNT

Már élesben is kipróbáltuk a szériaérett C-ABS blokkolás gátlót a Honda CBR-eken

Úgy határoztunk, hogy inkább blog formájában adjuk közre a mai eseményeket, mert a jó cikk megírásához még rengeteg idő kell. Ezért csak dióhéjban jegyezném meg, hogy mi is ez a piros ruha rajtam.
A kedves reptéri sztrájkolók Ferihegyen elfelejtették feladni a “becsekkolt” táskáinkat, így csomag nélkül érkeztünk a tesztre. Szerencsére a sisakomat mindig kézben viszem, ezért kicsit megkülönböztethető vagyok a hasonlóan járt “klónseregtől, akik tök egyformán néznek ki a motorokon.

A cucc rettenetesen kényelmetlen, nem is tudom, hogy tudtok otthon ilyen ruhában ennyire sokan motorozni?! De legalább van valami, amivel felengedtek a pályára. Na mindegy, majd lehet, hogy erről is írunk valami tesztecskét, de most a C-ABS-es Hondáké a főszerep. Nem akarom előre lelőni a poént, de annyit azért elárulhatok, hogy mehettünk forró aszfalton, vizes aszfalton, homokos aszfalton és mindenféle aszfalton, ahol ez a blokkolásgátló hihetetlenül jól szerepelt.

Holnap pedig jön a pályateszt. Gondolom erre vagytok a legtöbben kíváncsiak, na meg arra hogy fogom kifékezni Andrew Pitt-et, vagy Jonatahan Rea-t. Bizony ők is itt vannak és holnap ők mutatják nekünk az utat, nehogy eltévedjünk a pályán. Az új 2009-es CBR 600RR és a Fireblade Repsol fényezésű motorjaival fogunk motorozni a katari aszfaltcsíkon. Érdekes lesz kipróbálni, hogy az új kombinált rendszerű blokkolásgátlós fék mennyire használható versenypályán, ahova ezek a gépek igazából valóak. Amint lejövök a pályáról, igyekszem jelentkezni a friss hírekkel.



MPS AUTOMAG
MPS ALPINESTARS 2017

Comments

comments

Hirdetés
Astone

Facebook

Suzuki

INSTAGRAM

Kövess bennünket az Instagramon is!

Husqvarna 2019 Fall

Trending