A KTM nem siette el a 390 Adventure bemutatását, de úgy néz ki, hogy megérte rá várni, és végre a hazai piacra is megérkezett.
Az osztrákok a belépőkategóriába szánt modelljünkél is magasra tették a lécet, és egész jól eltalálták, hogy kinek, mit és mennyiért szeretnének adni. A KTM filozófiája ebben az esetben is nagyon egyszerű volt: azokat célozza meg, akik gyakran játszadoznak azzal a gondolattal, hogy le kéne menni egy kicsit az aszfaltról. Ehhez adnak is egy olyan alapcsomagot, amivel ezt bárki megteheti.

20 cm-es hasmagasság, offroad-mód, kipörgésgátló és kanyar-ABS, a quick-shift opciós
A kompakt érzetre pedig nem csupán a letisztult dizájn, de a teletankkal is mindössze 172 kilogrammos súly is ráerősít. A 14,5 liternyi nafta egyébként papíron 430 kilométerre elég, tehát a takarékosságára sem lehet panasz. Ami a technikát illeti, a 373 köbcentis, Euro4-es normákat teljesítő egyhengeres, négyütemű blokk 43 lóerővel és 37 Nm-rel bír. A további műszaki adatokat ide kattintva érhetitek el.

Hogy a 390 Adventure tovább közelítsen nagyobb testvéreihez, elláták olyan extrákkal is, mint az első-hátsó LED-fényszórók, vagy éppen az 5 colos, színes TFT műszeregység, ami többek között olyan okosságokat is tud, mint a bluetooth-kapcsolódási lehetőség a telefonunkhoz. Ha pedig letöltjük a KTM MY RIDE appot, még tovább bővül a személyre szabhatósága, akár a navigációs utasításokat is nyomon követhetjük a kijelzőn.

Itt is a letisztultságon volt a hangsúly
Árát tekintve nagyjából sikerült eltalálni a konkurenseket, itthon 1,866 millió forinttól indul, de ha ebben a formájában nem lenne megfelelő, még egy csomó spéci cuccal is felvértezhetjük. Kérhetünk rá titán Akrapovic kipufogót, strapabíró oldaltáskákat, vagy a szériánál kényelmesebb ülést is.
Bálint
2020.04.17. at 16:23
Jó ez a 1.86 milliós ár, de a KTM regadó nélkül adja meg a kisker árat, míg mindenki más regadóval.