Egészen pontosan 3 éve mutatta be a Honda az első mini motorját, amit Grom MSX125 névre kereszteltek. A többi gyártó a háttérben követte a csöppség sikerét, majd amikor látták, hogy bizony van piaca, gyorsan ők is kidobtak valami hasonlót. Így született meg a Kawasaki Z125 és a Kymco K-Pipe 125.
Az olasz-kínai tulajdonú Benelli kicsit megkésve reagált az új irányra, de jövőre debütál a TnT135.
A típusa már elárulta, hogy 135cm3-es injektoros motorblokkot kapott, és max teljesítménye 13Le (9,5kW), ami 2,8Le-vel több a GROM-nál.
Célközönségét eléggé leszűkítették azzal, hogy A1-es jogsival már nem lehet vezetni (ugyanis a hengerűrtartalom több a megengedettnél), mivel méretileg elég viccesen néz ki rajta egy kifejlett férfi. (Talán Évi mérete? :D )
Ha érdekelnek a száraz paraméterei a típusnak, merülj el benne:
– Motor: 1 hengeres, négyütemű, levegő- / olajhűtéses, 135 cm3 – Teljesítmény: 13 Le /9000 min – Nyomaték: 10,8 Nm / 7000 min – Villamoság: EFI – Indítás: önindító – Váltó: 5 fokozat – Első felfüggesztés: 41 mm USD, 120 mm rugóúttal – Hátsó felfüggesztést: állítható rugóstag, 50 mm rugóúttal – Első fék: tárcsás, 220 mm
– Hátsó fék: tárcsás, 190 mm
– Hasmagasság: 160 mm – Üzemanyagtartály: 7,2 L – Súly: 121 kg