Csatlakozz hozzánk
KTM

Blog

Jövő heti menet

Pár szót, hogy mi lesz velünk a jövő héten. Ami azt illeti, alakul a program 🙂

Közzétéve

ekkor

MPS RAM MOUNT
ALPINESTARS OFF ROAD

Pár szót, hogy mi lesz velünk a jövő héten. Ami azt illeti, alakul a program 🙂

Kezdjük a hét elejével. Hétfőn hozzuk el a Hondától az új CBF125-öst. “Nem nagy kaland” mondhatnánk, de én személy szerint nagyon kíváncsi vagyok az új belépőszintű motorra. A gyári adatok és leírások igen kellemes kétkerekűt ígérnek és a Karasnában vett első üléspróba is kifejezetten szimpatikus volt. Egyszer a új Hondák bemutatásánál már foglalkoztam vele kicsi, arról itt volvashattok.


Jövő héten teszteljük a CBF 125 városi adottságait

Pár száz TesztMotor.hu-s kilométer tehát biztos vár a legkisebbik CBF-re, amit mi főleg természetes életterében, a nagyvárosi forgatagban tervezünk össszegyűjteni. Szerintem nem fogunk csalódni benne, én legalább is nagy reményeket fűzök hozzá. Persze majd meglátjuk, és ti is meglátjátok egy teszt formájában, ami a jövő hét második fele tájékán várható, ha a mindenható is úgy akarja. És ha sikerül, alternatívaként mellétesszük a Yamaha nyolcad literes YBR-jét is, sőt a Keeway palettájából is szeretnénk csemegézni egyet, még pedig a Speed névre hallgató 125-öst. Utóbbit egyébként szinte biztos elhozzuk, és utánajárunk, hogy mi fán terem a márka. Első találkozása lesz ez a Keeway-nek és a TesztMotor-nak, kíváncsi vagyok, mi fog kisülni belőle.


A Keeway Speed

Remélem nem haragszik meg senki, de a hétfői nappal kapcsolatban az eddigieknél egy kicsit még jobban izgat a saját motorom. A 600-as CBR még mindig Báthory-nál várja az első tavaszi gurulást, ugyanis a mesterúr épp ma húzza az utolsó ecsetvonásokat a pályaidomra. Az ígéretek szerint a hétvégén lakkozzák és hétfőn már el is hozhatom. Egy-két részletet már láttam a műből, például a tankot, de összességében még mindig fogalmam sincs róla, hogy milyen lesz a motorom. Abban biztos vagyok, hogy mindenkinek ki fog akadni az álla, velem az élen.

Keddre egy sajtótájékoztató van beírva a naptárunkba. A BalatonRing Team hívott meg minket, hogy egy kellemes ebéd közben meséljenek a tervekről és a jelenlegi helyzetről. Ott lesz Talma, a Sedesa, Aspar Martinez és mindenki, akinek köze van az új pályához. Kíváncsian várjuk mit fogunk hallani, reméljük csupa jó hírrel szolgálnak majd.

A szerda-csütörtök valószínűleg az utcai tesztmotorjaink próbálgatásával fog telni, pénteken viszont újra feladatunk van, komoly feladatunk. A Yamaha új R1-esét visszük táncba a Hungaroringen szervezett sajtós teszt keretén belül. BenZso és én is kaptunk lehetőséget a „MotoGP ihletésű ezres” próbájára, ami azért jó, mert mindketten kicsit máshogy állunk még a sportmotorokhoz. Azért ne felejtsük el, hogy BenZso több ízben is épphogy csak lecsúszott a Dunlop Trophy összesített legfelső fokáról, ült már Haga R1-esén, és a külföldi teszteken olyan nevekkel “meccselt”, mint Jonathan Rea, Keanen Sofuoglu, Andrew Pitt vagy a már említett Haga. Zsolt tehát abszolút profiként áll majd az új Yamahához, mondhatnám azt is, hogy tőle nem igen várhat kegyelmet. Tőlem viszont kevésbé kell félnie, én még csak bontogatom a szárnyaimat, amiben kíváncsi vagyok mennyire lesz partner az R1. A PR-osok szerint mesés kezelhetőséget és sokkal használhatóbb karaktert fogok tapasztalni, ami a kezdőbb pályázóknak, mint amilyen én is vagyok, sokat segít a helyzeten. Látatlanban egy előtesztet, vagy inkább ízelítőt már írtam az R1-ről, azt ide kattintva olvashatjátok. Szóval talán ez a teszt lesz a hét legjobb programja.

Bár a fene tudja, hiszen a hétvégén még bőven lesz részem a pályázásban. A pénteki kis átmozgató R1-ezés után szombat-vasárnap indulok az R-széria kupa első futamán. Maradok tehát a Yamaha nyergében, bár a nagy helyett inkább a kis tesóra ülök fel. Meggyőződésem, hogy sokkal élvezetesebbet tudok majd menni a 600-assal, mert nekem az ezres még túlságosan küzdős és nem tudnék vele annyit fejlődni, amennyire egy ilyen versenyhétvége lehetőséget ad.

Márpedig pont ez a lényege az R-szériának, hogy szervezett keretek között, hasonló motorokkal és hasonló tudású motorosokkal együtt próbálja meg magát az ember és képezze pályázási kvalitásait és persze javítsa a köridejét. Szervezettség, jó hangulat, baráti légkör, rengeteg tanulás a pályázásról és feledhetetlen élmény jellemzi a kupát. Ahányszor csak lehet, én ott leszek a rajtrácson, de ehhez persze a Yamahának is lesz néhány szava :). Sajnos nincs R-szériás motorom, így csak bennük bízhatok. Nagyon várom tehát a jövő hétvégét, mivel rettentő izgalmas futamokra van kilátás a sok induló és a szétbontott mezőny miatt. Rengeteg volt a jelentkező,és idén külön indulnak az R1-ek és az R6-ok. Csak mi R6-ososok leszünk körülbelül 40-enen. Fúú, fejben már ott vagyok! Egyébként a tavaly év végi utolsó, novemberi kupán is ott voltam, arról ha gondoljátok olvashattok élménybeszámolót.

Mozgalmas lesz hát a jövő hetünk, azt hiszem kimondhatom, végre itt a tavasz!
Motorozzatok sokat!

Motoros üdvözlettel: Molnár Dénes (alias DennyM)

MPS ALPINESTARS 2017
MPS AUTOMAG

Comments

comments

Hirdetés

Trending