Csatlakozz hozzánk

Hírek

Jönnek az új Banditok

A Suzuki bemutatta a teljes idomos változatot, a naked ráncfelvarráson esett át.

Közzétéve

ekkor

ALPINESTARS OFF ROAD
MPS RAM MOUNT

A Suzuki a legendás endurance versenyen, a Bol d’Oron mutatta be az 1250-es Bandit új változatait. A várakozásoknak megfelelően 2010-től GSX1250F néven már teljes idomzattal is kapható lesz a népszerű masina. A csupasz kivitel finom kozmetikázáson esett át.

Két héttel ezelőtt már mi is megszellőztettük, hogy a Suzuki a GSX650F mintájára a nagy Banditot is szeretné plasztikba csomagolni, s most kiderült, hogy igazuk volt a pletykálkodóknak. A műszaki megoldások változatlanok, az idomos gép a lényeges paraméterek tekintetében megegyezik az eddig ismert csupasz és félidomos kivitellel. Az rendelkezésre álló információk alapján az egyetlen eltérés, hogy a nyereg nem 785 és 805 mm magasan, hanem 805 és 825 mm-es rögzíthető – rövid lábúak óvatosan! A félidomos S modellhez képest a súlynövekedés mindössze 3 kg, de persze a különbség tovább nő, ha megrendeljük a feláras dobozkészletet.

Az 1250-es modell szinte ugyanolyan ruhát kapott, mint a 650-es testvér, csupán két eltérés figyelhető meg: elöl mindkét oldalon került az idomra egy extra nyílás, vélhetően a blokk nagyobb hűtésigénye miatt, illetve jobbra lent, a kipufogó gyűjtőrésze mellett egy apró, hosszúkás elem hiányzik. További újdonság, hogy a blokk és a váltóház szürke helyett fekete fényezést kapott, illetve minimálisan módosult a tekintélyes méretű kidörrentő alakja. Utóbbi módosításokat nemcsak a GSX1250F, hanem a ráncfelvarráson átesett csupasz modell is megkapta.

A Bandit 1250 (kódnevén: GSF1250) valamivel vadabbá, streetfighteresebbé vált, ami a fekete erőforrás mellett az új orr-résznek tudható be. A klasszikus kerek lámpának és a hagyományos megjelenésű műszerfalnak búcsút kell intenünk, mostantól divatos, pajzs alakú fényszóró világítja be az utat (az MV Agustától a Yamaháig mindenki ilyet használ, ideje lenne kitalálni valami újat), a fontos adatokról pedig kombinált műszeregység (analóg fordulatszámmérő, digitális sebességmérő és infopanel) tájékoztat. A tervezők emellett átrajzolták az első sárvédőt, a villanyaknál található takaróidomot, a hátsó lámpát és a faridomot, az ülés pedig itt is magasabbra került, 810 és 830 mm-en rögzíthető. A hírek szerint a pucér bandita technikája változatlan maradt.

Azt egyelőre nem tudjuk, hogy a félidomos S változatnak mi lesz a sorsa, és a 2010-es modellek árairól sincs még információnk.

Galéria: 2010-es Suzuki GSX1250F és Bandit 1250

{kl_php}include(“dealer/suzuki.php”);{/kl_php}

MPS ALPINESTARS 2017
MPS AUTOMAG

Comments

comments

Hirdetés
Astone

Facebook

Suzuki

INSTAGRAM

Kövess bennünket az Instagramon is!

ALPINESTARS OFF ROAD
MPS RAM MOUNT

Trending