Csatlakozz hozzánk

Hírek

Jön a Yamaha MT-07 Tracer – bemutató

Hamarosan érkezik a kisebb, 700-as Tracer, amely az MT-09-ből faragott túragép filozófiáját követi, immáron MT-07 alapokon – s például jobb áron (videóval)

Közzétéve

ekkor

ICON AIRFLITE MPS

A nyáron debütáló Tracer 700 a rendkívül sikeres MT-­07 platformon alapul, és ” komoly erősítést” jelent majd a Yamaha sporttúra-kínálata szempontjából. Sportos menetteljesítmények, megfizethető áron, feltűnő és egyedi stílus: “a Tracer 700-­ban minden megvan ahhoz, hogy teljesen átalakítsa a sport­túramotor kategóriáról alkotott képet”.

A középsúlyú sport­túramotorként pozicionált 700-as változat az MT-09 Tracerhez hasonlóan “továbblépő modell” lesz: a Yamaha ezzel racionalizálja és bővíti sport­túra-szegmensét. Sportos örökségű (könnyű motor, pörgős sorkettes – elfokolt főtengelyű – blokk), hosszú távokon is használható és megnyerő megjelenésű.

Mitől különleges az MT-07 (Tracer)?

A 700-as Tracert a középsúlyú sport­túra-kategória többi modelljétől elsősorban az általa kínált sportosabb, könnyedebb, intuitív vezetési élmény különbözteti meg. Az MT­-07 modellel egyszerre megjelent – és már a megjelenés évében több díjat is bezsebelő – négyszelepes, kéthengeres 689 köbcentiméteres blokkal ellátott új Tracer nagy nyomatékú, „keresztsíkú filozófiát” követi: kategóriájának egyik legélvezetesebb (egykerekező)gépének számít.

A kéthengeres motor legfőbb jellemzője az egyenetlen gyújtási időközöket biztosító, 270 fokos forgattyúcsap, amely határozott gyorsulás-érzést, valamint kiemelkedő húzóerőt biztosít. A mély és erőteljes lineáris nyomatéknak köszönhetően a hagyományos kéthengeres motorokhoz képest “más” élményt kínál.

Ennél fogva a – 9.000­-es fordulatszám mellett 74 lóerős teljesítményt és 6.500­-as fordulatszámon 68Nm nyomatékot biztosító – új Tracer 700-as blokkal is bőven elég a kanyargós országutakon.

A kompakt, könnyű, acélból készült csővázát is természetesen az MT-­07 platform alkotja, azonban a magasabb sebesség mellett is stabilabb vezetés érdekében (különösen utassal és csomagokkal) a Tracer 50mm­-rel hosszabb lengőkart kapott, ami 1.450mm­-es tengelytávot eredményez.

Annak érdekében, hogy a motor valóban jól teljesítsen a hosszabb utakon, a 130mm rugóúttal rendelkező első és hátsó felfüggesztés továbbfejlesztett beállításait továbbfejlesztették. A négydugattyús nyergekkel szerelt (Sumitomo, ex-R1! – a szerk.), 282mm­-es első tárcsák és a 245mm­-es hátsó féktárcsa maradt – az ABS alapfelszereltség (a motor ezzel együtt is csak 196kg-ot nyom, feltöltve!).


Az üzemanyag­takarékos motort nagyobb kapacitású, 17 literes üzemanyagtartály táplálja, melynek köszönhetően a 700-as Tracerrel komolyabb távokat tehetünk meg két tankolás között. Manuálisan állítható szélvédő és beépített irányjelzőkkel ellátott kézvédők segítenek elterelni a szelet a motoros felsőtestéről.

A kettős, az MT-09 Tracer stílusát követő, fényszórók kiemelik a modell modern és agresszív megjelenését – a motoros és az utas nagyobb kényelme érdekében pedig a motor új, egy darabból készült, lépcsős, kétszemélyes ülést és utaskapaszkodót kapott.


A motorhoz tartozékok széles választékát fejlesztették ki. Ezek között megtalálhatók 20 literes, puha oldaldobozok, egy 39 literes hátsó doboz és az időjárási viszontagságok ellen komolyabb védelmet biztosító, magasabb szélvédő is. Mindezek nélkül a három színben kapható (vörös, fekete, kék) új Tracer (széria ABS) alapára 2.648.000 forint; július végétől kapható.

Comments

comments

Hirdetés
Astone

Facebook

Asesso

INSTAGRAM

Kövess bennünket az Instagramon is!

Husqvarna
KTM

Trending