Csatlakozz hozzánk

Hírek

Itt az új Kawa. Hogy mi? Hát ez!

“Magyarországon a Kawasaki első robogója” – ZX130 KAZE

Közzétéve

ekkor

MPS ALPINESTARS 2017
MPS AUTOMAG

“Már Magyarországon is elérhető a Kawasaki 130 köbcentis városi robogója” – jelentette be a napokban a márka hazai képviselete. Nincs könnyű helyzetben a zöldek újdonsága, ugyanis olyan ellenfelekkel gyűlik meg a baja, mint a jól bevált Honda Innova vagy a Suzuki Address.

Nemrégiben mi is találgattuk, mi lesz a Kawasaki titokzatos új modellje de most vége a barkóbának: ZX130 KAZE az újszülött neve. Természetesen a zsúfolt városokba szánja a gyártó, vagyis a “dugó-gyilkos” kategóriát gyarapítja az új Kawa. Azoknak készül, akik a maguk kezébe vennék az irányítást a nagyvárosi közlekedés szempontjából – sőt, még kényelmet és némi praktikumot is kapnak.

A Kawasaki ezen kívül könnyű kezelhetőséget és igazi gondtalan motorozást ígér kezdők és hölgyek részére egyaránt – a kis fogyasztás és a minimális karbantartási igény mellett. Efelől semmi kétségünk, csakhogy a ZX kategóriájában már két bebetonozott bestseller is tanyázik a Honda és a Suzuki révén – itt lesz szükség az újdonság (no meg a zöld szín) varázsára… A KAZE nyilvánvalóan nem a felső polcról kapta az alkatrészeket, tehát nem a legfrissebb technikából építkezik – ehhez elég a Ninja 250-eshez hasonló, ódivatú műszerfalra pillantani. Ennek ellenére jól mutat a négyütemű újdonság, a hegyes vonalak és a sokak által imádott lime szín jó pár ember kedvét elvehti a városi kocsikázástól. Ehhez persze valóságos japán polgárháborút kell folytatnia az Address-szel és az Innovával, aminek kimenetelére egyelőre nem mernénk fogadni. A legújabb ZX paraméterei viszont teljesen világosak, ugyanis a Kawasaki már nyilvánosságra hozta őket, sőt, már tesztelheted is a vasat a dealer-eknél.


Sportos kinézet, megbízható tartalom, alacsony költségek – a legújabb ZX


A műszerfal lehetne frissebb megjelenésű, egyébként tetszetős az új Kawasaki

Kawasaki ZX130 KAZE – Műszaki adatok:

Motor: Levegőhűtésű, négyütemű, egyhengeres fekvő motor
Lökettérfogat: 130ccm
Karburátor: Keihin 24mm
Kenés: Nedves karteres
Akkumulátor: 12 V/2,5 Ah
Indítás: Önindító és berugókar
Kuplung: Röpsúlyos kuplung
Áttétel: négysebességes körváltó
Hajtás: szekunder hajtás lánccal
Furat x löket: 53 x 59,1 mm
Villaszög: 64 fok
Sűrítési arány: 10:1
Futómű: Acélcső gerincváz
Felfüggesztés elöl / hátul: Teleszkópvilla / kétoldali rugóstag
Fék elöl / hátul: szimpla tárcsafék kétdugattyús féknyereggel / dobfék
Rugóút elöl / hátul: 90 / 90 mm
Gumiméret elöl / hátul: 70/90-17 / 80/90-17
Tengelytáv: 1250 mm
Utánfutás: 72 mm
Ülésmagasság: 750 mm
Száraz tömeg: 104 kg
Tank: 3,8 l
Teljesítmény: 9,8 LE (7,2 kW) 7500/fordulatnál
Nyomaték: 11 Nm 5500/fordulatnál

ALPINESTARS OFF ROAD
MPS ALPINESTARS 2017

Comments

comments

Hirdetés
Astone

Facebook

Suzuki

INSTAGRAM

Kövess bennünket az Instagramon is!

ALPINESTARS OFF ROAD

Trending