Csatlakozz hozzánk

Hírek

Interjú: Tóth Imi Silverstone után

Tóth Iminek végre jó a motorja. Vagy mégsem? Silverstone után beszélt a jelenállásról

Közzétéve

ekkor

MPS ALPINESTARS 2017
MPS AUTOMAG

Forrás (szöveg és képek): MotoRace.hu

A Team Tóth magyar versenyzője, a Supersport világbajnokságon szereplő Tóth Imre, a silverstone-i versenyhétvégét követően válaszolt kérdéseinkre. Imi többek között azt is elmondta, hogy már sikerült egy új motorblokkot szerezniük, ami rettentő ígéretesnek tűnik, azonban ahhoz, hogy versenyképesek legyenek, előbb össze kell állítani egy ütőképes “versenycsomagot.”

Szia Imi! Hallottuk, hogy sikerült új motorblokkot szerezni Silverstone-ra. Végül is ezt az erőforrást akkor úgymond készen tuningolva vettétek a Parkalgar Hondától?

Sziasztok! Így van, sikerült Laverty csapatától szerezni egy blokkot és hozzá elektronikát is. A motor sokkal erősebb, az elektronika sokkal profibb, tehát egy nagyszerű gépet sikerült végre szerezni.

Egyébként hogy tetszik a silverstone-i pálya? Szerinted jobb, mint a doningoni aszfaltcsík? Hogyan jellemeznéd a ringet?

Viszonylag gyors a pálya, ami nekem nagyon tetszik, egyedül az aszfalt minősége az, ami nem igazán jött be, mert nehézkes a futómű beállítás a sok egyenetlenség miatt. Ha kapna egy új aszfaltot, akkor sokkal jobb lenne, mint Donnington, de így egyelőre egy picit jobban tetszett a donningtoni aszfaltcsík.

A második napi időmérőn ugye meghibásodott a motorod elektronikája, ami minden bizonnyal nagyban rányomta a bélyegét a vasárnapi futamodra. Azért ettől függetlenül sikerült valamilyen szinten előrébb lépni?

Igen volt egy kis problémánk, amiről azt hittük, hogy sikerült megoldani a futamra, mert a reggeli bemelegítő edzésen lazán futottam meg a legjobb időmet. A versenyre viszont megint történt valami és közel sem tudtam azokat a köridőket hozni, mint a warm up-on. Az egész hétvége úgy zajlott, hogy az egyik edzésen minden rendben volt, a másikon pedig már nem. A legnagyobb gond, hogy nem bírtunk rájönni a problémára, tehát úgymond elég nagy erdőben voltunk. A motor most nagyon jó, igazából csak össze kell rakni ezt a csomagot és akkor minden rendben lesz.

Most ugye egy hónap szünetetek lesz, hiszen a nürnburgringi viadal csak szeptember 5-én kerül majd megrendezésre. Addig mi lesz a program? Itthon edzel és pihensz? Fogtok esetleg tesztelni?

Edzek folyamatosan konditeremben, a hétvégeken meg pihenek. Talán sikerül majd egy tesztet beiktatnunk a Hungaroringen.

A soron következő és egyben utolsó három versenyhelyszín mind ismeretlen lesz számodra. (Nürnburgring, Imola és Magny Cours.) Mit vársz magadtól ezeken a pályákon? Gondolom még egyiken sem versenyeztél eddig.

Nürburgringről jó emlékeim vannak, mivel még a német bajnokságban versenyeztem ott és jól ismerem a dobogóját is :-). Azóta csak a pálya első szakaszát alakították át egy picit. A többi ringet nem ismerem, de az adott helyszín előtt végignézem felvételről a tavalyi versenyt, mivel így gyorsabban meg lehet tanulni a pályákat. Úgy erzem, a silverstone-i hétvégén sikerült sok adatot gyűjteni ahhoz, hogy tovább lépjünk és fel tudjuk venni a versenyt minimum a pontszerzőkkel, így a célom az, hogy az utolsó harom versenyen összeszedjük magunkat, és pontokat gyűjtsünk.

Nagyjából már körvonalazódik, hogy hogyan tovább jövőre, vagy majd csak a szezon után kezdtek úgymond szervezkedni a jövő évet illetően?

Még nincs eldöntve semmi, vannak céljaink, de valószínű, hogy csak a szezon után tudunk valamit ezzel kapcsolatban mondani.

MPS ALPINESTARS 2017
ALPINESTARS OFF ROAD

Comments

comments

Hirdetés
Astone

Facebook

Suzuki

INSTAGRAM

Kövess bennünket az Instagramon is!

ALPINESTARS OFF ROAD

Trending