Csatlakozz hozzánk

Hírek

Integrált élvezetek

Robogó és motor keveréke? A Honda új vizekre evez az Integrával

Közzétéve

ekkor

Euromotor3

Forrás: Honda

A Honda a héten tartotta Barcelonában az Integra elnevezésű, soros kéthengeres, duplakuplungos maxirobogójának menetpróbáját. A 700-as újdonság technikai finomságait már a modell megjelenése előtt bemutattuk, most pedig lássuk, miként prezentálták az aranyszárnyasok új reménységüket.

A Honda új, alacsony fogyasztású, 700 köbcentiméteres blokkot fejlesztett ki a középkategóriás motorkerékpárokhoz, amelyet három modellben is használ: egyrészt a forradalmi Integra robogóban, másrészt egy naked (NC700S) és egy túraendúrós (NC700X) modellváltozatban – utóbbi kettő már “motorkerékpárosabb” felépítésű bringa. Ezzel a blokkal egy időben a vállalat egy második generációs (a VFR1200F-é volt az első), duplakuplungos váltót is megalkotott.

Az új erőforrást alacsony és közepes fordulatszámon egyaránt nyomatékosnak ígérik, mindezt igen takarékos és környezetbarát jellem mellett. Az említett duplakuplungos váltómű röviden a DCT nevet kapta (Dual Clutch Transmission) és kizárólag ezzel felszerelve lesz kapható az Integra.

A vízhűtéses sorkettes az Európában népszerű középkategóriához (500–750 cm³) tartozik. A motor pénztárcabarát fogyasztását alátámasztja a 27km/l-es (gyári) érték, ami a középosztályban jelenleg a legjobbnak számít – és megközelítőleg 40 százalékos javulást jelent ugyanennek a kategóriának a többi sportmodelljéhez képest (Honda kalkuláció).


Az új Yamaha Tmax-nak kemény konkurenciája lehet az Integra

A könnyű, kompakt DCT a gyártó szerint zökkenőmentes, közvetlenül érzékelhető és tökéletesen hatékony erőátvitelt jelent, ezen kívül a manuális váltást is lehetővé teszi. Az új modell megjelenése a 2010-es EICMA-n (milánói motorkiállításon) bemutatott New Mid Concept robogón alapul.

A Honda ezt az új motorblokkot egy olyan “új irányelven alapuló motorkerékpár-család számára” fejlesztette ki, mely a középkategóriás motorok között egyedülállóan takarékos, ugyanakkor kellemes nyomatékot biztosít (normál tartományban) a túrázáshoz és a városi közlekedéshez egyaránt (az alábbi hivatalos videó ezt igyekszik demonstrálni).

Íme az Integrás életérzés…

A dobozok nem rontanak az Integra összképén, rádaásul egy extra-praktikus robogót kapunk velük


Alacsony fogyasztású és nyomatékos – egy élvezetes “válságmotor(blokk)”?

MPS ALPINESTARS 2017

Comments

comments

Hirdetés
Astone

Facebook

MPS Vespa-MV

INSTAGRAM

Kövess bennünket az Instagramon is!

KTM

Trending