Csatlakozz hozzánk
KTM

Hírek

Inazuma: megérkezett

Suzuki GW250: a 24 lóerős sorkettes naked 1.258.000 forintba kerül

Közzétéve

ekkor

MPS RAM MOUNT
ALPINESTARS OFF ROAD

Információink szerint megérkezett a GW250 Inazuma a magyar Suzukihoz is, így a hosszasan beharangozott és ezzel komoly várakozásra okot adó “mini B-King” hamarosan hazánkban is elérhető lesz – most már tényleg. Immár az ára is publikus: 1.258.000 forintban határozta meg az importőr.

Az európai piacon 248 köbcentis, 24 lóerős (22Nm) soros kéthengeres motor hajtja az Inazumát, modern dizájnját a B-King és a GSR modellek ihlették, és a gyártó szerint ideális választás lehet azok számára, akik olyan felhasználóbarát és üzemanyag-takarékos meztelen motort szeretnének, amelynek megjelenése sem az a múlt századi fajta.

Az Inazuma teljesen friss, újonnan tervezett kéthengeres blokkja a hatsebességes váltóval kombinálva a gyártó szerint megbízható teljesítményt, a közlekedéshez elegendő tartalékot nyújt alacsony és közepes fordulatszámokon használva – efelől semmi kétségünk nem lehet, mindennapi használatra tökéletesnek tűnik a csomag. A befecskendezést a kor kívánalmainak megfelelően takarékosra hangolták (az átlagfogyasztás gyári adata mindössze 3.3 liter) – mindez nagy hatótávot eredményez majd.

Új fejlesztésű, erős váz, elöl-hátul tárcsafék, minőségi fényezés és egy sokféle információt magában foglaló műszercsoport – mindennek köszönhetően az Inazuma kiválóan megfelelhet a könnyű és gazdaságos motorozásra, mivel igen alacsony ráfordítással üzemeltethető. Igazából úgy tűnik, ezek a költséghatékony alternatívák jelentik a  – nem csak vasárnapi – motorozás jövőjét.

A teljesség igényével bátorkodunk megjegyezni egy-két negatívumot is: a képek alapján sokan panaszkodtak kissé bumfurdi megjelenésre, és ezalatt leginkább a “bátor” tervezésű első sárvédőt értik. Továbbá a stílushoz jobban passzoló (krómozott) kormányrúd helyett szarvakat találunk rajta, amiket inkább a sportos, idomos gépeknél szokhattunk meg. Végül a gyári adatokat pásztázva a 182 kilós önsúly is kicsit “merésznek” tűnik egy negyedlitereshez képest – de abban is biztosak vagyunk, hogy menet közben nem fog ennyinek érződni. Ezt igyekszünk minél előbb kideríteni, lehetőséginkhez mérten még idén.

A tempósabb kanyarokban sem jön zavarba, a futómű hangolása jól sikerült


Szép és informatív műszerfal, amelyen még a pillanatnyi üzemanyag fogyasztás is megjelenik


A hátsó dizájn már nem annyira merész, viszont mindkét oldalon van kipufogója

MPS AUTOMAG
MPS ALPINESTARS 2017

Comments

comments

Hirdetés

Trending