Csatlakozz hozzánk

Hírek

Íme a 2015-ös Crossrunner

Az új VFR800F stílusában születik újjá a crossoveres VFR800X – ráadásul a modellfrissítés nem csak a külsőt érinti

Közzétéve

ekkor

honda vfr800x 2015
ALPINESTARS OFF ROAD
MPS RAM MOUNT

LED-es lámpák, karcsúbb formák, nagyobb szabadmagasság (és teljesítmény), illetve kikapcsolható kipörgésgátló – dióhéjban az új Crossrunner. Akkor vegyük szépen sorba: a “full” diódás lámpák az új VFR800F-ben (premier teszt) már megjelentek, illetve a látványos (gyönyörű) felniket is az F-től örökölte (ahogy a futómű és a fékek is rá emlékeztetnek).

A formavilág a nagy testvérre, a Crosstourerre hasonlít, ami nem baj, már csak azért sem, mert az új runner így már kevésbé “pufók”, mint az első széria (teszt). A túraendurósabb hasmagasságot a két és fél centivel hosszabb rugóutakkal érték el. A 4-es blokk teljesítménye szintúgy 105 lóerős lett (+5LE), mint az “hagyományosabb” kivitelű F-ben – a nyomaték pedig állítólag “combosabb” lesz a középső fordulatszám-tartományokban.

Kívül-belül tisztességesen átdolgozták az új Crossrunnert…

Újdonság továbbá a két fokozatban szabályozható, és ki is kapcsolható TC, teljes nevén Honda Selectable Torque Control. Szintén széria lesz a blokkolásgátló, illetve – akár az új VFR-F-en – a markolatfűtés és az automatikusan kikapcsoló irányjelző is.

Nem mehetünk el szó nélkül az átdolgozott váz (és lengőkar) mellett sem, amely könnyebb és karcsúbb lett, és amitől “túraendurósabb” tulajdonságokat vár a Honda. Bár a 17 collos kerekeivel nyilvánvalóan továbbra is utcai modellről beszélünk, melynek ára egyelőre nem ismeretes. A milánói EICMA kiállítás után valószínűleg többet (mindent) tudunk majd.

MPS ALPINESTARS 2017
MPS AUTOMAG

Comments

comments

Astone

Facebook

Suzuki

INSTAGRAM

Kövess bennünket az Instagramon is!

ALPINESTARS OFF ROAD
MPS RAM MOUNT

Trending