Csatlakozz hozzánk

Hírek

Íme a 2015-ös Crossrunner

Az új VFR800F stílusában születik újjá a crossoveres VFR800X – ráadásul a modellfrissítés nem csak a külsőt érinti

Közzétéve

ekkor

honda vfr800x 2015
ICON AIRFLITE MPS

LED-es lámpák, karcsúbb formák, nagyobb szabadmagasság (és teljesítmény), illetve kikapcsolható kipörgésgátló – dióhéjban az új Crossrunner. Akkor vegyük szépen sorba: a “full” diódás lámpák az új VFR800F-ben (premier teszt) már megjelentek, illetve a látványos (gyönyörű) felniket is az F-től örökölte (ahogy a futómű és a fékek is rá emlékeztetnek).

A formavilág a nagy testvérre, a Crosstourerre hasonlít, ami nem baj, már csak azért sem, mert az új runner így már kevésbé “pufók”, mint az első széria (teszt). A túraendurósabb hasmagasságot a két és fél centivel hosszabb rugóutakkal érték el. A 4-es blokk teljesítménye szintúgy 105 lóerős lett (+5LE), mint az “hagyományosabb” kivitelű F-ben – a nyomaték pedig állítólag “combosabb” lesz a középső fordulatszám-tartományokban.

Kívül-belül tisztességesen átdolgozták az új Crossrunnert…

Újdonság továbbá a két fokozatban szabályozható, és ki is kapcsolható TC, teljes nevén Honda Selectable Torque Control. Szintén széria lesz a blokkolásgátló, illetve – akár az új VFR-F-en – a markolatfűtés és az automatikusan kikapcsoló irányjelző is.

Nem mehetünk el szó nélkül az átdolgozott váz (és lengőkar) mellett sem, amely könnyebb és karcsúbb lett, és amitől “túraendurósabb” tulajdonságokat vár a Honda. Bár a 17 collos kerekeivel nyilvánvalóan továbbra is utcai modellről beszélünk, melynek ára egyelőre nem ismeretes. A milánói EICMA kiállítás után valószínűleg többet (mindent) tudunk majd.

MPS ALPINESTARS 2017

Comments

comments

Astone

Facebook

Suzuki

INSTAGRAM

Kövess bennünket az Instagramon is!

KTM

Trending