Csatlakozz hozzánk

Hírek

Ilyenünk sincs: Suzuki GS150R

Még egy praktikus kismotor az indiai piacról.

Közzétéve

ekkor

ALPINESTARS OFF ROAD
MPS RAM MOUNT

A Honda lavinát indított el a CB300R-rel, nálunk legalábbis biztosan, mert rákattantunk az Európában nem kapható, kis lökettérfogatú mocik témájára. A nagy H gépei és a Yamaha FZ16 után most következzék az indiai Suzuki újdonsága, a GS150R.

A kis GS vagányság dolgában elmarad a CB300R-től és az FZ16-tól, legalábbis szerintünk. Hiába imitálja a GSX-R-eket az első fényszóró és a LED-es hátsó lámpa, összeségében nem hat elég modernnek a masina. Főleg a dupla hátsó rugóstag és az első teleszkópok gumiharangjai zavarják a képet, s erős ellentétben állnak például a műszerfallal, amelyre az analóg fordulatszámmérő mellett okos LCD-panel is került. Van itt minden: fokozatkijelző, napi és összkilométer-számláló, üzemanyagszint-visszajelző, no meg Eco és PWR (Power) felirat. Eco módban a váltóvillantó azt jelzi, mikor érdemes kapcsolni a lehető legkisebb fogyasztás érdekében, Power üzemmódban viszont csak akkor figyelmeztet, ha már kifogyott a szuflából a léghűtéses egyhengeres.

Ez viszonylag hamar be is következik, hiszen a 149,5 cm3-es, karburátorral táplált egység csak 13,8 lóerőt ad le 8500-nál, legnagyobb forgatónyomatéka pedig 13,4 Nm 6000-nél. A sajtóanyag szerint a fejlesztés során nem is a minél nagyobb csúcsteljesítmény elérése volt a cél, hanem az, hogy alacsony illetve közepes tempóig jól gyorsuljon a gép, hiszen a városi közlekedésben ez a legfontosabb. Ezt segíti a hatfokozatú váltó is, amellyel jobban beosztható a rendelkezésre álló erő. A blokk az önindító mellett berúgókarral is életre kelthető.

Az egyszerű futóműhöz egyszerű fékrendszer társul: elöl aprócska tárcsa és kétdugattyús nyereg dolgozik, hátulra dobfék került. A Suzuki csemetéje kategóriatársaihoz mérten meglehetősen dagadt, szárazon is 134 kg-os, miközben a FZ16-os Yamaha csak 126 kg-ot nyom a mérlegen, a nálunk is kapható Honda CBF125 pedig teletankoltan 128 kg-os. A GS üzemanyagtartályába 15,5 liter benzin fér, az ülésmagasság 790 mm, a tengelyek közötti távolság pedig 1340 mm. A gumik klasszikus virslik – hátulra is csak 100/90-es jutott –, a kerekek átmérője 18 col.

GS150R reklámfilm. Vigyázat, nagggyon erotikus!

A GS150R tehát nem a legmodernebb masina, több tekintetben elmarad a konkurenciától. Ettől függetlenül úgy gondoljuk, ennek a gépnek is lenne helye a magyar piacon, jól kiegészítené a DR-Z125-ből, a DR125SM-ből, az RV125-ből és a kis Marauderből álló kínálatot.

Galéria: Suzuki GS150R

{kl_php}include(“dealer/suzuki.php”);{/kl_php}

MPS ALPINESTARS 2017
MPS AUTOMAG

Comments

comments

Hirdetés
Astone

Facebook

Suzuki

INSTAGRAM

Kövess bennünket az Instagramon is!

Husqvarna 2019 Fall

Trending