Az extrém kinézetű motoros ruháiról ismert amerikai Icon cég egy csodaszép show bike-kal tiszteleg a motorozás istenei előtt. Viszont hiába keressük rajta a rájuk jellemző koponyás motívumokat, győzött a jó ízlés, a Kawazuki minden lett, csak nem giccses.

A gumi is egy kissé retró: Pirelli Supercorsa
A név kis magyarázatra szorul, habár könnyű kitalálni: a motort Kawasaki és Suzuki „kacatokból” rakták össze. Az alap egy ’79-es KZ1000. A vázat módosították, hogy befogadja a központi rugóstagot, ami a teleszkópvillával együtt egy SV1000-ből jött. A lengőkar ’92-es GSX-R750-é volt. A Kawa négyhengeres blokkját Wiseco tuning dugattyúkkal bolondították meg, így a hengerűrtartalom 1075 cm3-re nőtt.

Mart alumínium alkatrészek teszik teljessé a képet
A végeredmény nem egy pontosan felújított veterán motor, sokkal inkább egy dögös átépítés, mely a KZ klasszikus vonalait ötvözi modern, a menetdinamikát és az úttartást javító alkatrészekkel. Ez a gép teljesen naprakész, sok, modern gúnyába öltöztetett, és marketinggel gondosan megtámogatott új motor elbújhatna mellette.
Tudtad-e?
Egy 1979-es ausztrál kultuszfilmben bukkant fel először átépített KZ1000, és ez örökre nyomott hagyott a motorozás történetében. Ez a film a Mad Max volt, Mel Gibsonnal a főszerepben, a KZ1000 pedig az elképzelt jövőbeli világban a rendőrség szolgálati járműve. Az úgynevezett rat bike-ok tömeges elterjedése is ennek a filmnek tudható be, ugyanúgy, ahogy a Max-kör rajzolgatást is ez tette népszerűvé bizonyos motoros körökben.
1979 Mad Max