Csatlakozz hozzánk

Hírek

Honda modellpaletta 2015

Végigszaladunk a világ legnagyobb motorgyártójának utcai modellpalettáján!

Közzétéve

ekkor

honda modellpaletta 2015
ICON AIRFLITE MPS

Az 1946-ban alapult japán vállalat fő profilja mindig is az autók és a motorkerékpárok gyártása volt. A kétkerekűek gyártása olyannyira sikeresen indult számukra, hogy már 1959 óta a világ legnagyobb motorkerékpár gyártó vállalatának számítanak. Természetesen az utcai sikerek mellett a motorsport eredmények sem maradtak el, így Honda rengeteg bajnoki címet szerzett a különböző versenysorozatokban. Modern MotoGP sikereket az 1995 óta működő Repsol Honda csapattal érték el, ahol olyan világbajnokok fordultak meg, mint Mick Doohan, Valentino Rossi, Nicky Hayden, Casey Stoner, és az épp aktuális címvédő, Marc Marquez. A Honda utcai modellpalettája bőséges kínálatot vonultat fel, kezdjük a spotmotoroktól!

Honda CBR1000RR Fireblade

CBR1000RR Fireblade
Immáron több mint 20 éve, hogy a Honda CBR belépett a sportmotorok világába. A literes soros négyhengeres erőforrással szerelt SuperBike jelenleg 181 lóerőt és 114Nm-t teljesít, mely adatok ma már nem teszik listavezetővé, a gyártó azonban a tökéletes irányíthatóságra törekedett, így a Fireblade teljesítménye utcán és versenypályán is barátságosan használható. Kifejezetten sportcélokra készül az SP változat, mely Öhlins futóművel és Brembo monoblokk féknyergekkel érkezik.

Honda CBR600RR

CBR600RR
A hatszázas CBR könnyen felismerhető agresszív első fényszóróinak köszönhetően. A Firebladehez hasonlóan e modell is alkalmas sportcélokra, így nem riad vissza a versenypályától sem. Soros négyhengeres erőforrása 120 lóerőt és 66Nm forgatónyomatékot ad le, menetkész tömege pedig 184kg. A tricolor festésen kívül grafit fekete és Repsol versenyszínekben is kapható!

Honda CBR650F

CBR650F
A hatszázas CBR-el szemben a CBR650F egy utcai sportmotor, mely konstrukciója a hétköznapokra lett tervezve. Praktikus, könnyen kezelhető, idomzata mégis sportos. A soros négyhengeres erőforrás már alacsony fordulatszámtól megindul, ám a tűzijáték elmarad a hatszázashoz képest – ezért is alkalmasabb utcai használatra! Teljesítménye 88 lóerő, menetkész tömege 211kg, fogyasztása pedig meglepően alacsony.

Honda CBR500R

CBR500R és 300R
Az ezres Fireblade génjeit örökölték a legkisebb CBR modellek is. Az ötszázas változat soros kéthengeres erőforrással (48lóerő), míg a háromszázas egyhengeres motorblokkal (33lóerő) próbálja visszaadni a CBR típusokra jellemző sportosságot. Mindkét modell A2-es jogosítvánnyal is vezethető!

Honda CB1100

CB1100
A motorozás arany éveit eleveníti fel a léghűtéses soros négyhengeres erőforrással szerelt klasszikus csupaszmotor. A 90 lóerő teljesítmény és a 93Nm forgatónyomaték minden helyzetben elegendő erőtartalékot biztosít, ám a modell sokkal inkább az időtálló forma és a modern műszaki megoldások miatt vált karakteressé. Kapható ABS blokkolásgátlóval, és még klasszikusabb EX kivitelben (küllős felnik).

Honda CB1000R

CB1000R
A gyártó legerősebb naked motorja a jellegzetes fejidommal szerelt CB1000R. A CBR1000RR Fireblade-től örökölt erőforrást 126 lóerőre korlátozták, mivel fontos volt a még könnyebb kezelhetőség, és az erősebb alsó és középső fordulatszám-tartomány. Az ülés alacsony pozícióba került, és próbáltak több súlyt helyezni az első kerékre, ezzel is több visszajelzést garantálva a vezető számára.

Honda CBF1000F

CBF1000F
A sportosan túrázók számára kínál megoldást a CBF1000F. A Fireblade-ből származó erőforrást 108 lóerőre korlátozták, hagyományos első teleszkópokat és zártszelvény hátsó villát kapott. Az ülés magassága három, míg a szélvédőé négy fokozatban állítható, így bárki megtalálhatja a számára kényelmes üléspozíciót.

Honda NC750S

NC750S
Praktikum, hatékony üzemanyag fogyasztás, és kapható DCT duplakuplungos automatikus váltóval is. Habár a soros kéthengeres erőforrás papíron nem mutat fel sokat 55 lóerejével, a gyakorlatban nagyon könnyen és dinamikusan is vezethető, automata váltóval pedig még gondtalanabbul motorozhatunk!

Honda CB650F

CB650F
A CBR650F csupasz változata, melynél az utcai felhasználhatóság, és a hatékony középső fordulatszám-tartomány volt a szempont. Városban és országúton egyaránt könnyen kezelhető, üzemanyag fogyasztása pedig takarékossá is teszi.

Honda CB500F

CB500F
A Honda kínálatában az A2-es jogosítvánnyal rendelkezők is megtalálják a számukra fejlesztett naked motort. A soros kéthengeres erőforrás 48 lóerőt teljesít, így takarékos, mégis sokoldalú!

Honda CRF250M

CRF250L és 250M
A CRF off-road palettájáról két modell utcai kivitelben is elérhető. Az 250L utcai enduró, míg az M modell szupermotós stílusban készül. Az erőforrás vízhűtéses négyütemű egyhengeres 24 lóerővel, melynek 144kg menetkész tömeget kell megmozgatnia.

Honda VFR1200F

VFR1200F
A gyártó legnagyobb sport-túra modellje az 1200-as V-négyes erőforrással szerelt VFR. A 173 lóerős teljesítmény és a 300 kilométeres hatótáv hosszú és sportos túrákra is alkalmassá teszik a gépet. A duplakuplungos váltó és a kombinált ABS blokkolásgátlóval szerelt fékrendszer könnyebbé és kényelmesebbé teszik a motorozást!

Honda VFR800F

VFR800F
A megújult VFR kecsesebb, áramvonalasabb, és sportosabb lett! A duruzsoló V-négyes erőforrás 105 lóerőt teljesít, és minden helyzetben elegendő 75Nm forgatónyomatékot biztosít. Habár az új modell sokkal sportosabbnak tűnik elődjénél, nem vesztette el túrázáshoz alkalmas génjeit sem!

Honda GL1800 Gold Wing

Gold Wing
A típus 1975-ös megjelenése óta már etalonnak számít, ettől kényelmesebb módja nincs az utazásnak két keréken! A 119 lóerőt teljesítő, hathengeres 1,8 literes boxermotor probléma nélkül mozgatja a több mint négy mázsás menetkész tömeget. A Gold Wing már kapható cruiser (F6B) és izom-cruiser (F6C) kivitelekben is!

Honda ST1300 Pan European

Pan European
A Gold Wing-től sportosabb utazást, mégis kontinenseken át tartó kényelmet kínál a Pan European. A 29 literes üzemanyag tank és a 127 lóerős V-négyes 1,3 literes erőforrás garantálja a hosszú túrázás élményét!

Honda CTX1300

CTX1300
A Gold Winghez hasonló cirkálót alkotott a Honda a Pan European erőforrásával. A V-négyes 85 lóerőt ad le, ám teljesítményét új kipörgés gátló rendszer szabályozza. A motor külseje agresszívabb vonalakat kapott, és a tükrök áthelyezésével, valamint a szélvédő plexi lerövidítésével egy meglepően alacsony építésű motort kaptunk.

Honda CTX700

CTX700
A CTX1300 stílusában készült a soros kéthengeres erőforrással szerelt változat is. 48 lóerő, 60Nm és kiváló kezelhetőség írható a kéthengeres számlájára. Az N modell még egyedibb, cirkálósabb benyomást kelt.

Honda CTX700N
Honda NT700V Deauville

Deauville
A Pan European kisebb és kompaktabb változata a Deauville. V-kettes 680 köbcentiméteres erőforrással szerelték, ami 66 lóerőt teljesít. Alacsony és kényelmes üléspozíció, kiváló manőverező képesség, és zárható oldaldobozok teszik alkalmassá a túrázásra!

Honda VFR1200X Crosstourer

Crosstourer és Crossrunner
A kalandorokról sem feledkezett meg a Honda, így a VFR 1200 és 800 köbcentiméteres erőforrásaival kaphatóak a Crosstourer és Crossrunner modellek. A 130 és 106 lóerős V-négyes erőforrások kellő teljesítményt nyújtanak, melyhez most könnyed terepező képesség is párosul. Legyen célod a természet, a város, vagy csak a kanyargós szerpentinek, ez a két modell kényelmes útitársad lesz benne!

Honda VFR800X Crossrunner
Honda NC750X

NC750X
Az NC750 utcai enduró változata, mely DCT duplakuplungos automatikus váltóval is kapható. A gyári kiegészítők segítségével alkalmassá tehetjük komolyabb kalandok teljesítésére is, de tökéletes választás lehet akár városi használatra is.

Honda CB500X

CB500X
Kaland A2 jogosítvánnyal! A fél literes soros kéthengeres erőforrás nagyon könnyen kezelhető, mégis megbirkózik a terepakadályokkal, de ha a betondzsungelt készülsz meghódítani, arra is tökéletesen alkalmas!

Honda VT750 Shadow

Shadow
A Honda jellegzetes choppere, a Shadow is szerepel a kínálatban hagyományőrző külsejével, ám modern megoldásokkal. A vízhűtéses V-kettes erőforrás 46 lóerőt, és már 3500-as fordulatszámon érkező 64Nm forgatónyomatékot teljesít. A Shadowból készül egy rosszfiúsabb, bobber stílusban épített VT750C2B változat is.

Honda NM4 Vultus

Vultus
Szeretnétek Batman motorját a garázsba? A Vultus teljesen egyedi formatervvel érkezett a piacra, és különleges kisugárzása megragadja a tekinteteket. Építésekor mégis szempont volt a praktikum, így kinézete ellenére egy könnyen használható motor, amihez hozzájárult a 750 köbcentiméteres soros kéthengeres erőforrása is.

Honda CBR125R

125-ösök
A Honda három kismotort is kínál, egyhengeres 125 köbcentiméteres erőforrásokkal. A CBR125R visszaadja a CBR család formatervét, míg a CB125F a CB650F formatervére hajaz. A harmadik modell egy igazi mókamotor, a kis MSX125, ami a Monkey utódja, ám nyolcad literes erőforrása már sokkal jobb tempóra sarkallja. Habár mindhárom erőforrás 125 köbcentiméteres, mindhárom különböző. A CBR vízhűtéses 13 lóerős erőforrással készül, míg a másik két modell 10 lóerős léghűtéses blokkokat kaptak, de az MSX álló helyett fekvő hengerrel rendelkezik, így még kisebbek lettek méretei.

Honda CB125F
Honda MSX125

Comments

comments

Astone

Facebook

Suzuki

INSTAGRAM

Kövess bennünket az Instagramon is!

Husqvarna
KTM

Trending