A Super Cub modellcsalád egyik legjellegzetesebb eleme a kezdetektől alkalmazott „összevont orr-rész”, melynek lényege, hogy a lábvédő, az első villa és a kormány teljes egységet alkot. A Honda mérnökei nagy hangsúlyt fektettek a kormány alakjára, a múlt és jelen összemosódása tökéletes elegyed alkot: minden benne van ami régen szép volt, és minden modern technikai dolog tökéletesen belepasszol, nem törve meg egymás hatását. A digitális képernyő körül egy külső gyűrűben található a sebességmérő, és a visszajelzők, mindezt krómágyba ültetve ami roppant elegánssá teszi az összhatást. Lámpatestei természetesen tiszta fényt adó LED alapúak.

HONDA SUPER CUB C12
Mint ahogy a kormányon is minden kényelmesen kézre esik, az üléspozíciót is pont azért tervezték ilyenre, hogy hosszabb utakat is meg lehessen vele tenni anélkül, hogy a vezetőnek kényelmetlenné válna az utazás. Az ülésnyereg sűrű, vastag poliuretán szivacsból készült, alakjában arra is gondolva, hogy ha a vezetőnek le kell tennie a lábát, még azt is kényelmesen megtehesse. (A Honda robogókra szerintem ez amúgy is jellemző.)

HONDA SUPER CUB C125
Ami engem nagyon meglepett, a motorkerékpár egy intelligens kulccsal rendelkezik. Amint azt tudjuk ha a kulcs pl. a zsebben van, nem kell kotorászni, elég megnyomni a egy gombot és máris pöcc-röff felhörög a motor. Alapfelszereltség az indításgátló, sőt, a távirányító gombjának megnyomására fény- és hangjelekkel integet nekünk a paripa, hogy merre található.

HONDA SUPER CUB C125
A rezgés csökkentésére a kormányt és az ülést gumiszilentekre ültették és a lábtartón is gumibetét díszeleg, sőt még a váltókart is gumírozták.
Az acél gerincvázban egy 125 cm3-s motor dolgozik, a motor összsúlya pedig 109 kg. A stabilabb kormányozhatóság érdekében 17″-os öntött alufelniket kapott amin R17-es (70/90 – 80/90) gumik feszülnek. Elől egy 220 mm-es egydugattyús tárcsafék, hátul egy egykulcsos 130 mm-es dobfék gondoskodik a fékhatásról.

HONDA SUPER CUB C125
Teljesítménye 9,7 LE és 10,4 Nm-es. Léghűtéses, kétszelepes, elektronikus üzemanyag-befecskendezővel felszerelt, SOHC-vezérlésű.
A négyfokozatú váltója mint minden Super Cub röpsúlyos tengelykapcsolót kapott, hogy ne legyen szükség kuplungkarra.
Fogyasztása 1.5 lityi 100-on, s mivel az üzemanyagtartálya csak 3,7 literes, így kb. 245 kilométert lehet megtenni egy teli tankkal.