Csatlakozz hozzánk

Újdonság

A Honda Super Cub visszatért Európába

Éppoly barátságos és stílusos, mint felmenői, de a legmodernebb műszaki megoldásokra épül

Közzétéve

ekkor

Euromotor3

Honda Super Cub – minden idők legnagyobb példányszámban értékesített motorizált járműve visszatért Európába. Éppoly barátságos és stílusos, mint felmenői, de a legmodernebb műszaki megoldásokra épül. Nyomatékos, 125 cm3-s erőforrása, csendes és kifinomult félautomatikus váltója, strapabíró, hosszú rugóutakkal felvértezett, új futóműve, minden elemében LED-es világítása és intelligens kulcsa (Smart Key) korunk legfejlettebb kétkerekűi közé sorolja.

HONDA SUPER CUB C125

A Super Cub modellcsalád egyik legjellegzetesebb eleme a kezdetektől alkalmazott „összevont orr-rész”, melynek lényege, hogy a lábvédő, az első villa és a kormány teljes egységet alkot. A Honda mérnökei nagy hangsúlyt fektettek a kormány alakjára, a múlt és jelen összemosódása tökéletes elegyed alkot: minden benne van ami régen szép volt, és minden modern technikai dolog tökéletesen belepasszol, nem törve meg egymás hatását. A digitális képernyő körül egy külső gyűrűben található a sebességmérő, és a visszajelzők, mindezt krómágyba ültetve ami roppant elegánssá teszi az összhatást. Lámpatestei természetesen tiszta fényt adó LED alapúak.

HONDA SUPER CUB C12

Mint ahogy a kormányon is minden kényelmesen kézre esik, az üléspozíciót is pont azért tervezték ilyenre, hogy hosszabb utakat is meg lehessen vele tenni anélkül, hogy a vezetőnek kényelmetlenné válna az utazás. Az ülésnyereg sűrű, vastag poliuretán szivacsból készült, alakjában arra is gondolva, hogy ha a vezetőnek le kell tennie a lábát, még azt is kényelmesen megtehesse. (A Honda robogókra szerintem ez amúgy is jellemző.) 

HONDA SUPER CUB C125

Ami engem nagyon meglepett, a motorkerékpár egy intelligens kulccsal rendelkezik. Amint azt tudjuk ha a kulcs pl. a zsebben van, nem kell kotorászni, elég megnyomni a egy gombot és máris pöcc-röff felhörög a motor. Alapfelszereltség az indításgátló, sőt, a távirányító gombjának megnyomására fény- és hangjelekkel integet nekünk a paripa, hogy merre található. 

HONDA SUPER CUB C125

A rezgés csökkentésére a kormányt és az ülést gumiszilentekre ültették és a lábtartón is gumibetét díszeleg, sőt még a váltókart is gumírozták.

Az acél gerincvázban egy 125 cm3-s motor dolgozik, a motor összsúlya pedig 109 kg. A stabilabb kormányozhatóság érdekében 17″-os öntött alufelniket kapott amin R17-es (70/90 – 80/90) gumik feszülnek. Elől egy 220 mm-es egydugattyús tárcsafék, hátul egy egykulcsos 130 mm-es dobfék gondoskodik a fékhatásról.

HONDA SUPER CUB C125


Teljesítménye 9,7 LE és 10,4 Nm-es. Léghűtéses, kétszelepes, elektronikus üzemanyag-befecskendezővel felszerelt, SOHC-vezérlésű.
A négyfokozatú váltója mint minden Super Cub röpsúlyos tengelykapcsolót kapott, hogy ne legyen szükség kuplungkarra.
Fogyasztása 1.5 lityi 100-on, s mivel az üzemanyagtartálya csak 3,7 literes, így kb. 245 kilométert lehet megtenni egy teli tankkal.  

MPS ALPINESTARS 2017

Comments

comments

Astone

Facebook

Suzuki

INSTAGRAM

Kövess bennünket az Instagramon is!

KTM

Trending