Hamarosan érdekes cikkeket olvashattok nálunk. Hogy pontosan miket?
Remélem az előző bejegyzésem után titeket is elkezdett izgatni a Danuvia feléledése. Csak azért gondolom, mert az ismerősi köröm jó része így viselkedett, miután meséltem kicsit a magyar márkáról. Magyar motor, de jó ezt kimondani! Az a megtiszteltetés ért minket, hogy szombaton csak a mi kedvünkért hozták ki a prototípusokat és készíthettünk róla képeket a Közlekedési Múzeum előtt, sőt mi több, utána még órákat beszélgettünk a márkáról. Természetesen erről hamarosan cikk is készül, amiben sok érdekességet olvashattok majd. Meginterjúholtam a tervezőket, a tulajdonost, sőt még egy versenyzőt is! Izgi nem?

Jó újra látni a “D” betűt!
Említettem azt is, hogy a fotózáson egy hölgy is részt vett, egy vérbeli motoros hölgy. Nem akarlak tovább csigázni titeket, Semmi-Kis Tündéről van szó, a 2005-ös Miss Hungary nyerteséről. A fotózás után vele is készítettem egy interjút, ugyanis Tündi az első és egyedüli női motorosként elindul a januárban startoló Bamako Rally-n. A beszélgetésről hamarosan szintén olvashattok nálunk. Addig is íme egy kép 🙂

Komoly dillemába kerültem, miközben modellünk a Danuviákon pózolt: a motort csodáljam, vagy őt?
Kicsit más.. Végre igazán hideg van! “Na, ennek elment az esze” mondanátok teljes joggal, de nem olyannak, akinek Thermoflash-e van! Háhá, vártam a mínuszokat és most, hogy látom a lehelletem és deresek a szélvédők, megnézzük mit is tud igazán a világhírű magyar fűtő ruha. Ebben Gilera Fuoco-nk fog segíteni, ami most már nem kerüli el a nagy tesztet. Még egy egzotikus helyszínre azért elviszem, ahol képeket is lövök róla és elétek tárom a véleményem. Mint, ahogy a feliniein feszülő IRC téli gumikról is.

Itt már azért egyértelműbb a helyzet 🙂
BenZso eközben a pár hónappal ezelőtti találkozását osztja meg veletek Kispataki Viktor versenymotorjával. Nem kis kaland volt, mint ahogy a 2009-es CRF-ek próbája sem. Czúni Laci tesztpilótánk, akit szerintem sokan ismertek, vitte táncba őket egy igen technikás, homokos pályán. Laci nagyon ért a krossz motorokhoz, de a helyzet pikantériája, hogy idén egy előző generációs 450-es Hondával versenyzett, így elég komoly összehasonlítási alapja van a témát illetően.
Van hát dolgunk rendesen, zajlik az élet, hiába van tél, és hiába van év vége. Viszont nektek is van dolgotok! Figyeljétek minden nap a TesztMotor-t!


Itt a tél, ki hogy ünnepli ugye 🙂
Mielőbbi Tavaszt!
Jók legyetek és előre is Sikerekben Gazdag, Boldog Új Évet kívánunk!