Csatlakozz hozzánk

Hírek

Győrfi Alen harmadik lett az Alpok-Adria kupa hétvégi futamán.

Az esélytelen nyugalma, dobogót ért.
 
 
 
 
 

Közzétéve

ekkor

ICON AIRFLITE MPS
Már többször előfordult a tavalyi 125-ös Európa Bajnok, Győrfi Alen életében, hogy Dávidként győzte le Góliátot a versenypályákon. Ezen a hétvégén sem történt ez másként, habár a végeredményre csupán a legoptimistábbak, -Apa, Anya és a Menedzser- számítottak.

 

 

– Egészen pontosan Te mit kerestél ezen a hétvégén a Pannónia-Ringen?
– Érdekes a történet, hiszen kb. két héttel ezelőtt kaptam egy telefont, hogy lenne egy lehetőség az Alpok-Adria Bajnokság 125-ös mezőnyében versenyezni. Elsőre vonakodtam a dologtól, mivel a nemrég aláírt szerződésem szerint ebben az évben folytatom a szereplést az Európa Bajnokságon, de már nem a nyolcad-literes, hanem a 250-es géposztályban.


 

– Tehát a címvédést nem kísérled meg, hanem…

– Hanem egy új EB címet szeretnék megszerezni.

– Rendben, de mégis ott voltál a Pannónia-Ringen.
– Igen mivel átgondoltuk a helyzetet és úgy tűnt, hogy edzésnek jó lesz néhány Alpok-Adria futam. Ez egy cseh csapat és egy teljesen saját fejlesztésı blokkal versenyeznek. A terv és a kivitelezés is egyéni az FGR blokkban. A cél a motor fejlesztése. Ez egy új és izgalmas terület, szóval úgy döntöttünk belevágunk.
 
 
– Nem üti a két bajnokság egymást?
– Egyáltalán nem, sőt a világbajnokság is abszolút ütemben van, mivel már most azon dolgozunk, hogy a Német és Cseh Nagydíjra megkapjam a szabadkártyát a 250-ben.
– Miért nem a 125-be, talán az, könnyebb csoport.
– Valóban, de jobb, ha már most megmérettetünk. Az EB-s motorom az első háromban volt folyamatosan tavaly és a világbajnokságra a csapatom már most garantálta a Honda KIT-tet. Nem kell megijedni ez egy jó motor, nem világverő, de képesek leszünk eredményeket hozni.
– Ha már motorokról beszélünk, az FGR az edzéseken gyengén muzsikált, panaszkodtál, a versenyen mégis zseniális harcot vívták az ellenfelekkel. Hogy sikerült mindezt összehozni?
 
 
– A nyolcadik rajtidőm volt és több másodperces lemaradásom körönként az előttem lévőktől. Értsd úgy, hogy négy másodpercre voltam az olasz Gnanitól, akit tavaly vertem az EB-n. Kigyorsításra gyenge volt a motorom, a kuplung pedig a rajtot sem bírta ki. Aztán a rajt után felszívtam magam. Egy igazi versenyzőnek nem létezik olyan, hogy tét nélküli futam. Gondoltam kiverem a motorból, amit lehet és meglátjuk mi lesz a vége. Végig tartottam a második helyet az üldözőkkel szemben, aztán befutóra, két ezreddel megelőzött a mögöttem lévő, de a dobogó így is meg volt, ráadásul az Európa Kupán ez egy második helyet ért. A csapat nem hitt a szemének, nagyon boldogok voltak és én is, mert mindenki láthatta, hogy kitartóan küzdök. Ez egy jó bemelegítés volt számomra, ami újabb motivációt ad az EB-re, hiszen ott sem lesz egyszerű dolgom.
 

 

MPS ALPINESTARS 2017

Comments

comments

Hirdetés
Astone

Facebook

Suzuki

INSTAGRAM

Kövess bennünket az Instagramon is!

KTM

Trending