Csatlakozz hozzánk

Hírek

GSR helyett GSX-S1000

Korábban azt írtuk, hogy a Suzuki új ezres utcai harcosát több mint valószínű, hogy GSR1000-nek hívják majd – tévedtünk (további képekkel frissítve!)

Közzétéve

ekkor

a nap videoja - 2014 augusztus
Euromotor3

Képek: CDA, AR

A fenti jó minőségű kémfotó(?) választ ad arra a kérdésre, amit mi tulajdonképpen fel sem tettünk: mi lesz az új 1000-es Suzuki naked neve? Az új Z1000, az FZ1, a CB1000R és a szintén újdonság S1000R jövő évi ellenfelén radiális Brembo féknyergeket és vaskos alumínium lengővillát (és vázat) vélünk felfedezni, tehát a 750-es GSR-t ért kritikákat az ezres GSX-S biztosan nem kapja majd meg. A dizájn azonban felettébb GSR-es maradt, ami természetesen nem baj, sőt.


Korábban írtuk:

A Suzukinak jelenleg nincsen “brutális” meztelen gépe, mert bár a GSR750-es (teszt) izomnaked sem gyenge (sőt), de a megabrutál (Hayabusa-blokkos) B-Kinget már kivonták a forgalomból, mert a különböző elképesztő adatok mellé bizonyos számokat nem hozott… Jövőre a GSR1000-esen (tehát GSX-S1000-esen) lesz a sor, amelyet várhatóan az őszi nagy kiállításokon bemutatnak.

A lenti kép még – bármennyire is élethűnek tűnik – nem más, mint egy “szépen felöltöztetett” GSR750-es, egy pimpelt példány, például az ezres GSX-R lámpájával, fékeivel… Ilyesmi megoldásokra korábban is láthattunk példát (mert a nép már egyszerűen követeli az 1000-est), de egészen biztos, hogy nem így néz majd ki (legalább ebben igazunk lett). Például a váza minden bizonnyal alu lesz, nem acél, mint a 750-esé.


A lényeg, hogy végre úgy tűnik, a lelkes közönség megkapja, amit akar: az MCN magazinnak japán “verebek” csiripelték el a hírt: a “Gixxerezer” 999 köbcentis, soros négyhengeres, eredetileg 182 lóerős blokkját dolgozzák majd át az egyenes kormányos kivitelbe. Éppen ideje, mert időközben már a BMW is beszállt a buliba az S1000R-rel (teszt hamarosan!).

MPS ALPINESTARS 2017

Comments

comments

Astone

Facebook

Asesso

INSTAGRAM

Kövess bennünket az Instagramon is!

Trending