A Honda klasszikus bringáját gondolták újra a Ruleshaker Motorcycles custom-műhely specialistái. Régi versenygépek ihlette külső, modern köntösbe csomagolva…
A különleges gép a bayonne-i székhelyű műhely főnökének, Iban-nak a gondolataiban született meg – valószínűleg a 70-es évek jellegzetes, lekerekített formavilágú versenymotorjai lebegtek a szeme előtt. A neve pedig stílszerűen „Old Spirit” lett (vagyis Öreg lélek, vagy Régi szellem, ha „csúnyán” le akarjuk fordítani, de inkább ne is tegyük).
Amikor a jóból valami még jobb születik… a hőskor rájdereiben valószínűleg kellemes emlékeket ébresztene az újragondolt CB
Az eredeti gép vázát megtartották, viszont a motorból kikerült az Airbox, lecserélték azt egy pár K&N légszűrőre, valamint felszereltek még egy 2 az 1-ben kipufogórendszert is. A vas súlyából igyekeztek lefaragni amennyire csak lehetett, tehát például a „felesleges” vezetékeket kigyomlálták, és a legnehezebb fém alkatrészeket pedig alumíniumra cserélték.
Ugyanilyen sorsra jutott a műszerfal is, melyet a letisztult formák jegyében lekaptak, és mindössze egyetlen – szintén klasszikusan kerek – kilométerórával helyettesítettek.
A külső mellett több téren technikailag is hozzányúltak a stock alaphoz
Ami viszont egyértelműen kiemeli az „átlag” CB-k sorából ezt a masinát, azok a kifinomult, különleges idomok, melyek egyszerre kölcsönöznek klasszikus, ugyanakkor modern megjelenést az Old Spirit-nek. Az első lámpa gondosan „körbeidomozott”, és innen indul az a kék vonal, mely – mint az ajándékdobozok csomagolásán a szalag – körbefutja az egész gépet, az elejétől kezdve egészen a faridomig.
Kétség sem férhet hozzá: ezek a franciák tudnak valamit az eleganciáról…