Csatlakozz hozzánk

Hírek

Factory Racing 2009

A Factory Racing 2009-re váltja a Hondát a Supersportban. Hogy mire? Nem fogjátok kitalálni.

Közzétéve

ekkor

Euromotor3

A Factory Racing 2009-re váltja a Hondát a Supersportban. Hogy mire? Nem fogjátok kitalálni.

Épp, hogy befejeződött a Supersport Világbajnokság idei szezonja, csapatunk már a 2009-es évadra koncentrál. Megjelenésünknek és kitartásunknak köszönhetően már az idény derekán felkeresett bennünket a gyári TRIUMPH csapat menedzsere, Giuliano Rovelli, aki félgyári szerződést ajánlott a jövő esztendőre, melynek értelmében a gyári csapattal azonos szintű technikát biztosítanának számunkra, persze szigorú feltételek mellett. A gyári Daytona 675-ösök Magnetti Marelli elektronikával, kipörgésgátlóval, rajtprogrammal és közel húsz lóerő teljesítménytöbblettel bírnak az idei privát fejlesztésű Hondáinkhoz képest.

MPS Turismo
Euromotor3
AIRFLITE
MPS RAM MOUNT
MPS AUTOMAG
MPS Vespa-MV

A gyári motorokhoz, „gyári” pilóta is dukál, így már hónapok óta folytak a tárgyalások a lehetséges versenyzőkkel illetve menedzsereikkel. Az egyik választásunk Matej Smrz-re esett, aki a Superstock 1000 Világkupán aratott Magny Cours-i győzelmével vitathatatlanul bizonyította tehetségét. A másik versenyzői hely várományosa az a Vittorio Ianuzzo, aki 2002-ben toronymagasan nyerte a Superstock 1000 Világkupát és 61 Superbike Világbajnoki futamot tudhat a hátamögött 26 éves kora ellenére. Fiatal, magyar tehetségünk, Németh Balázs továbbra is a Factory Racing versenyzője marad és pályafutását Superstock 1000 Világkupán folytatja az MS Racing színeiben.

MPS ALPINESTARS 2017

Comments

comments

Hirdetés
Astone

Facebook

Suzuki

INSTAGRAM

Kövess bennünket az Instagramon is!

Husqvarna
KTM

Trending