Csatlakozz hozzánk

Hírek

Factory Racing 2009

A Factory Racing 2009-re váltja a Hondát a Supersportban. Hogy mire? Nem fogjátok kitalálni.

Közzétéve

ekkor

Euromotor3

A Factory Racing 2009-re váltja a Hondát a Supersportban. Hogy mire? Nem fogjátok kitalálni.

Épp, hogy befejeződött a Supersport Világbajnokság idei szezonja, csapatunk már a 2009-es évadra koncentrál. Megjelenésünknek és kitartásunknak köszönhetően már az idény derekán felkeresett bennünket a gyári TRIUMPH csapat menedzsere, Giuliano Rovelli, aki félgyári szerződést ajánlott a jövő esztendőre, melynek értelmében a gyári csapattal azonos szintű technikát biztosítanának számunkra, persze szigorú feltételek mellett. A gyári Daytona 675-ösök Magnetti Marelli elektronikával, kipörgésgátlóval, rajtprogrammal és közel húsz lóerő teljesítménytöbblettel bírnak az idei privát fejlesztésű Hondáinkhoz képest.

A gyári motorokhoz, „gyári” pilóta is dukál, így már hónapok óta folytak a tárgyalások a lehetséges versenyzőkkel illetve menedzsereikkel. Az egyik választásunk Matej Smrz-re esett, aki a Superstock 1000 Világkupán aratott Magny Cours-i győzelmével vitathatatlanul bizonyította tehetségét. A másik versenyzői hely várományosa az a Vittorio Ianuzzo, aki 2002-ben toronymagasan nyerte a Superstock 1000 Világkupát és 61 Superbike Világbajnoki futamot tudhat a hátamögött 26 éves kora ellenére. Fiatal, magyar tehetségünk, Németh Balázs továbbra is a Factory Racing versenyzője marad és pályafutását Superstock 1000 Világkupán folytatja az MS Racing színeiben.

MPS ALPINESTARS 2017

Comments

comments

Hirdetés
Astone

Facebook

Suzuki

INSTAGRAM

Kövess bennünket az Instagramon is!

Trending