Csatlakozz hozzánk

Hírek

Ez lenne az új Honda VFR1200?

Még több információ a Honda V4-eséről. De lehet, hogy kacsa az egész.

Közzétéve

ekkor

ALPINESTARS OFF ROAD
MPS RAM MOUNT

Egyre több információ szivárog ki a Honda 2010-ben bemutatandó V4-es modelljéről, amint arról mi is beszámoltunk nektek néhány nappal ezelőtt. Az angol Motorcycle News szerdai, nyomtatott számában a végleges változatról közölt fotókat és adatokat. Legalábbis ők ezt állították, viszont a nemzetközi szaksajtóban sokan kétségbe vonták az MCN információinak hitelességét.

És erre mi történik? Az angolok cikkének megjelenése után egy nappal egy amerikai autós magazin, a Leftlanenews.com kémfotókat tesz közzé a mociról, amelyeken épp tesztelés közben látható (tegyük hozzá, most már szokás szerint: állítólag). Nos, a fotók alapján úgy tűnik, az Motorcycle News nem csak blöffölt, a farmeres-pulóveres japán(?) muksók által vezetett gép nagyon hasonlít az MCN-ben bemutatott masinához.

A hírek szerint a Honda sporttúrázója VFR1200 néven kerül majd forgalomba, és az egyik legfontosabb műszaki újdonsága az lesz, hogy a V4-es blokk hátsó hengersora kis terhelésnél lekapcsol (esetleg a pilóta által leállítható lesz). Ilyenkor egyszerű sorkettesként üzemel majd a motor, ami nyilván jót tesz a fogyasztásnak és a károsanyag-kibocsátásnak. Állítólag a gázkar és a fékrendszer is elektonikus, ride-by-wire rendszerű lesz, a futóművet szinten elektronikusan lehet majd állítani, természetesen lesz kombinált ABS és talán légzsák is. A fotók alapján a formaterv meghatározó eleme a jobb oldalt elhelyezett hatalmas kipufogódob, és megmarad a VFR-ek védjegyének számító egyoldali lengőkar. A lánchajtást viszont kardántengely válthatja fel.

A Honda egyelőre nem kommentálta az MCN és a többi szaklap értesüléseit, és az is elképzelhető, hogy csak egy hatalmas, látogatottság- és példányszámnövelő kacsáról van szó. Hamarosan kiderül.

Galéria: kémfotók a Honda új V4-eséről


MPS AUTOMAG
MPS ALPINESTARS 2017

Comments

comments

Hirdetés

Trending