Csatlakozz hozzánk

Blog

Első képek a VTR250-ről

A Karasna jóvoltából rögtön lecsaptunk az új Hondára, és elsőként vittük el egy-két körre a még bejáratós motort

Közzétéve

ekkor

ALPINESTARS OFF ROAD
MPS RAM MOUNT

A Karasna jóvoltából rögtön lecsaptunk az új Hondára, és elsőként vihettük el egy-két körre a még bejáratós motort

Nagyon jó a viszony a Honda Karasna és köztünk, talán ezért is lehet, hogy már hetekkel előbb lebeszéltük, hogy még az importőri tesztmotort is beelőzve mienk az első tesztkör a VTR250-essel. Komolyan megtisztelő gondolat, ez úton is köszönjük!  Természetesen élünk a lehetőséggel, így ahogy jött a telefon a motor ott létéről, már indultam is kíváncsiskodni.

Még bejáratós a kicsike és ezért a tesztet csak a jövő hét elején indítjuk, mert addig mind egy szálig belerepül a szükséges kilóméter. Ettől függetlenül nem fértem a bőrömbe és megígérve, hogy 6.000-es fordulat fölé nem pörgetem, elvittem egy picit a városba kavirnyászni. Izgatásképp készítettem róla pár fotót, ami a szokásosnál nehezebb volt, hiszen alig tudtam kitessékelni az érdeklődöket a képből. Nem hittem volna, hogy ennyire felkelti az érdeklődést a VTR250, de szinte az összes arra tévedő motoros érdekeltségűnek mesélnem kell róla. Mi tagadás, kifejezetten vonzza a szemeket, nagyon mutatós a motor. Ez persze még nem elég a boldogsághoz, menet közben is teljesítenie kell. Némi képem alakult már ki arról, hogy belül is szép-e annyira, mint kívül, de gonosz leszek és nem húzom még le a leplet semmiről, majd jövő héten.

Inkább szeretném megmagyarázni azt a furcsaságot a motoron, amit biztosan sokan kiszúrtak már közületek. A leömlők végéről eltűnt a gyári kipufogó és helyette egy igazi ékszer került fel. Az amúgy is igen ígéretes modellt még tovább gondolták a Karasnás srácok és egy egyedi összekötőcső segítségével egy gyönyörű Akrapovic végdobot hoztak össze a VTR-re. Idén szerintem már senkinek se lesz hozzá más kidörennője, viszont a Karasnában akár már most is lehet rendelni az Akrát, rögtön az egyik legjobbat a piacon. Nagyon kellemes hangot kapott tőle az amúgy eredetileg villanymotorra hajazó kis Honda, ráadásul úgy, hogy a szűkítőcső még benne van a dobban! Jövő hétre kikerül! 🙂 No tehát, egyelőre élvezzétek a képeket, aztán jövő hét második felében jövünk a teszttel!


MPS AUTOMAG
MPS ALPINESTARS 2017

Comments

comments

Hirdetés
Astone

Facebook

Suzuki

INSTAGRAM

Kövess bennünket az Instagramon is!

Husqvarna 2019 Fall

Trending