Kawasaki Z650
Az új Kawán a jó öreg 650 köbcentis soros kéthengeres blokk megmaradt, a főbb változtatások a kipufogót és az airboxot érintik, így már nem probléma teljesíteni a szigorúbb Euro 5-ös károsanyag kibocsátási normákat. Ha pedig már hozzányúltak, nem maradt érintetlen a külső sem, így az jobban passzol a zöldek éppen aktuális formanyelvéhez.

Új Dunlop abroncsok is járnak hozzá, de érdekesebb a szintén új, 4,3 colos színes TFT kijelző, ami tudja a Bluetooth és GPS funkciókat és az okostelefonnal is könnyedén párosítható.

Angol fontban 6500 és 7000 GBP közé várható az ára, itthoni árakról még nem tudunk.
Ninja 1000SX
A Ninja 1000SX Superbike-szerű megjelenést és karakterisztikát kapott, viszont emelt kormányával és magasított plexijével inkább a sport-túra kategóriába sorolható be.

A 2020-as modell dizájnja jelentősen nem változott, az előző kiadás mellé állítva is időbe telik mire minden apró különbséget kiszúrunk, de ami már feltűnőbb, az a dupla kipufogó elhagyása, a tovább módosított plexi és az utasülés átrajzolása. Többek között ezen módosítások miatt is fogyott pár kilót az új verzió, egész pontosan 233 kiló lett a diéta eredménye.

Itt is kapunk egy színes TFT kijelzőt, valamint 4 rider módot (utcai, eső, sport és egy szabadon beállítható) és kipörgésgátlót is, meg persze tempomatot, Rideology okostelefon kapcsolatot annak minden jóságával együtt. A blokk megmaradt az 1043 köbcentis soros négyhengeres, de új a vezérműtengelyprofil, valamint az egyes és négyes hengerek szívócsöve rövidebb lett az emissziók miatt és már jár a motorhoz a kétirányú Kawasaki gyorsváltó is.