Csatlakozz hozzánk
HYPERSPORT

Hírek

Egy igazán gyors kört sem tudott menni a Balatonring Team

Technikai gondokkal küzdött Németh Balázs

Közzétéve

ekkor

ALPINESTARS OFF ROAD
MPS RAM MOUNT

A mugellói versennyel ellentétben Barcelonában már csak a félgyári 250-es Apriliát kapja meg Németh Balázs, a Balatonring Team magyar versenyzője. Talmácsi Gábor RSA jelzésű gépére az Aspar csapat második számú pilótája, a francia Mike di Meglio ülhet fel.

Többen már az Olasz Nagydíj előtt kételkedtek abban, hogy Németh újoncként megkaphatja az Aprilia legkomolyabb 250-es versenymotorját, ennek ellenére Mugellóban még az RSA nyergében mutatkozhatott be a fiatal tehetség. A német Speedweek magazin értesülései szerint a barcelonai versenyen viszont már a tavalyi 125-ös világbajnok, Mike di Meglio örülhet a csúcstechnikának, Némethnek be kell érnie a félgyári LE modellel.

„Nagyon szerencsés vagyok, hiszen ezen a versenyen már a gyári Apriliával motorozhatok, és ez így is marad a szezon végéig. Nagyon kíváncsi vagyok, hogy milyen érzés vezetni, remélem, gyorsan megszokom a különbségeket a korábbi gépemhez képest.”

– nyilatkozta Di Meglio.

Balázsnak valószínűleg kisebb problémát jelent majd a visszalépés, hiszen ő még most is a tanulási folyamat elején jár, szoknia kell a kétütemű technikát, a pályákat és az egész környezetet. Drukkolunk és kíváncsian várjuk az eredményeket!

Balázs szemszögéből ilyen volt az edzés:

Technikai gondokkal küzdött Németh Balázs a Katalán Nagydíj első szabadedzésén. Mindössze 3 kört tudott menni normálisan, de ez csak arra volt elég, hogy bejárassa a motorját. Amikor már valóban jó köridőket szeretett volna elérni, gondja akadt a váltóval. Főleg az ötödik és hatodik fokozatban nem ment úgy az Aprilia, ahogy kellett volna. Balázs legalább ötször kiment a boxba, próbálták kijavítani a hibát, de nem sikerült, végül az időeredménye a limiten kívül maradt.
A Balatonring Team pilótája élete második világbajnoki futamára készül, ráadásul még soha életében nem versenyzett a Barcelona melletti pályán, így minden egyes körre nagy szüksége lett volna, hogy jobban megismerje. A technikai gondok miatt azonban nem tudott maximális sebességre felgyorsítani az egyenesekben, így pedig szinte lehetetlen megtalálni, belőni a féktávokat.
Annak viszont örül Németh Balázs, hogy a két héttel ezelőtt szerzett tapasztalatainak köszönhetően már induláskor, az edzés legelején sem kellett külön a motorra figyelnie, hanem tudott egyből a pályára koncentrálni.
Az edzés után az Apriliát darabokra szedték szét, kora estére meg is találták a hibát, az egyik elektromos kábel hibája okozta a technikai problémát. A csapat kicserélte, szombatra tökéletes motort kap a Balatonring Team pilótája.

Németh Balázs nyilatkozata:

„Sajnos, nem sikerült elvégeznem azt a munkát az edzésen, amit szerettem volna, ahogy kezdtem volna gyorsítani, azonnal elromlott a motor. Amikor ötösbe és hatosba próbáltam felváltani, akkor nem ment normálisan. Utána legalább ötször kimentem a boxba, állítottunk rajta, aztán vissza, de mindig csak egy kört mentem, mert nem tűnt el a hiba. A legjobban azt sajnálom, hogy a féktávokat nem tudtam belőni, de remélem holnapra minden rendben lesz. Az mindenesetre nagyon szuper volt, hogy amikor felültem, nem volt teljesen ismeretlen az érzés, mint Olaszországban. Nagyon meleg van Barcelona környékén, de én most mégsem fáradtam el annyira, mint amennyire szerettem volna, nem tudtam ugyanis kihajtani magam a technikai gondok miatt.”


MPS AUTOMAG
MPS ALPINESTARS 2017

Comments

comments

Hirdetés
Astone

Facebook

Suzuki

INSTAGRAM

Kövess bennünket az Instagramon is!

Husqvarna 2019 Fall

Trending