Csatlakozz hozzánk

Hírek

Egy Harley, ha kanyarodni is akarsz

XR1200 Trophy Replica: akár versenypályára is vihető.

Közzétéve

ekkor

ALPINESTARS OFF ROAD
MPS RAM MOUNT

Sportmotoros és naked bike-os berkekben a Harley-Davidsonokat nem tartják sokra. Hogy miért? Mert ezek a hónaljszárítónak csúfolt gépek pózolásra, pöfögésre és – egyes típusok – egyenes vonalú gyorsulásra alkalmasak ugyan, de tisztességesen kanyarodni szinte egyikükkel sem lehet.

A kivételt a 2008 tavasza óta kapható XR1200 jelenti, amely a Sportster sorozat legütősebb darabja (legalábbis azok szerint, akik számára a dinamika a legfontosabb). Az XR viszonylag nagy szabadmagasságának és tisztességes teljesítményének köszönhetően akár versenypályán is megállja a helyét: 91 lóerővel és 100 Nm-rel már jól lehet szórakozni, még akkor is, ha a gép szárazon 250 kg-ot nyom. A CBR-GSX-R-ZX-YZF banda tagjait biztosan nem tudod lenyomni vele, de például klassz klubversenyeket lehet rendezni, ahogy azt több országban is teszik.
A milwaukee-i központban készítettek egy kimondottan pályázásra szánt verziót XR1200 Trophy néven, és az annyira fincsire sikeredett, hogy az olasz H-D importőr összerakott egy utcai változatot – ez lett a Trophy Replica.

Az XR így kicsinosítva még csábítóbbá vált. Az 1202 cm3-es, léghűtéses Evolution blokk két karbonhéjas Termignoni dobon keresztül lélegzik, amelyekből kivehető a hangtompító furulya. Elölre-hátulra hullámos féktárcsák és Braking fékcsövek kerültek, a két oldalsó rugóstagot pedig csábosan sárgálló Öhlinsekre cserélték. A lábtartók a ValterMotótól érkeztek, a hasidom a Plastic Bike terméke.

A Harley, amelyik kanyarodik: XR1200

A Trophy Replica 2200 euróval, vagyis nagyjából 630 ezer forinttal kerül többe, mint az alapmodell. A magyar kereskedésekben 3 640 000 Ft a Sportster XR1200 listaára, a Trophy kit hazai forgalmazásáról egyelőre nincs információnk.

Galéria

MPS AUTOMAG
MPS ALPINESTARS 2017

Comments

comments

Hirdetés

Trending