Blog

Ducati “Imola” – a szenvedély ereje

Egy igencsak ízléses "Monster" építése, spanyol Ducati-specialistáktól (videó)
Euromotor2
MotoStar

A képen látható brutál kinézetű bringát a spanyol Radical Ducati kreatív emberei követték el: ez a madridi székhelyű custom-műhely azzal tett szert a hírnevére, hogy számos Ducati-modellt átszabtak már. Többek között a 848, a Streetfighter, az 1198, az 1098 és a nagyobbik Monster is jelentős változáson esett át a kezük alatt.

A videón is szereplő páciens küllemét a bolognaiak egyik ikonikus modellje, a 750 SS Imola ihlette; a gép átalakított formájában annyira meztelen, hogy ennél csupaszabb már szinte nem is lehetne. Alumínium segédvázat és karbonszálas sárvédőt kapott, valamint szintén karbon ülést és tankborítást. A felnik az olasz Marchesini munkái, a kipufogó pedig a Sparktól származik. A vas hajtóereje pedig a Ducati Monster 900 SS IE motorja.

Ha már a hozzávalóknál tartunk: alaposan a zsebébe kell(ene) nyúlnia annak, aki egy hasonló kávéversenyzőt akar összehozni, ugyanis csak a (4,2 kilogramm) könnyű váz körülbelül 4000 eurót (több, mint 1 millió forintot) kóstál, az alumínium tank 1500 euró (több, mint 400 ezer forint), és a karbonos nyereg is 250 euró (70 ezer forint) körül van.

A teljesítményről hivatalos infók nincsenek, de valószínű, hogy pehelysúlyának köszönhetően a RAD 02 Imola igencsak jól hasít. A alábbi “Hogyan készült?”-filmben a RAD két munkatársa, Pepo és Wolfman munkálkodik a “kortárs műalkotás” létrehozásán, és a szemünk előtt áll össze mindez egy jól kitalált egésszé…

A RAD 02 Imola születése

Egy igencsak versenyképes café racert láthatunk a képen…

Comments

comments