Csatlakozz hozzánk

Műhely

Dobozoltunk: topcase-tanfolyam…

Hátsó dobozt kapott a tartósteszt PCX: íme a felszerelés felszerelésének folyamata…

Közzétéve

ekkor

Euromotor3

Mi tehet egy robogót még praktikusabbá? Sok minden, például “némi” plusz tárolókapacitás. Nemrégiben tartóstesztre kényszerített Honda PCX125-ösünket (vagy inkább magunkat) megajándékoztuk a plusz pakolás élményével. A meglepetés gyakorlati részét tárjuk most elétek az alábbi képek formájában.

Gondolkodtunk, hogyan tudnánk még jobbá varázsolni az alapból is remek kis PCX-et. Ahogy arról jó eséllyel Ti is tudtok, befogtuk tartóstesztre a Honda – szerintünk – legjobb robogóját. A hosszabb távú használat újabb kérdéseket vet fel, olyanokat, amiket egy mezei tesztecske sohasem feszegetne. PCX-ünk esetében ilyen például a hosszú távú kényelem: a többek szerint túl alacsony ülés egy jó fél nap erejéig lehet, hogy úgy tökéletes, ahogy van – bár a fix gerinctámasz is sokakat “aggatott”. Viszont ha minden egyes nap – némi túlzással – vele fekszünk és vele kelünk, akkor már legyen olyan a “vez.poz.”, amilyet úri kedvünk megkíván. Ennek a gondolatmenetnek az eredménye az előző részben bemutatott spéci ToMMot nyereg.

A luxusfotel felszerelése óta pedig újabb nagy lépést tettünk a PCX tökéletessé tétele felé… Kapott ugyanis a kis aranyos egy hozzá illő dobozkát, ahogy a képeken is láthatjátok, látványos virágmintával ellátva. Nos, rögtön szögezzük is le, hogy szerintünk nem ciki ez így, ebben a formában. Ha a rózsaszínt (lásd lejjebb) választottuk volna, akkor jogos volna a kérdés (bár a budapesti plázákban egy időben divat volt a cukifiúk körében :)). A hatalmas virág nekünk határozottan tetszik, végre valami fantázia és vidámság a sok, ordenáré méretű és jellegtelen koffer között! Szerintünk maga a doboz sem pontozza le túlságosan az összképet, egy robogó nyugodtan szóljon a használhatóságról – ez a plusz praktikum nyilván igen jól fog jönni a hétköznapokban, a hátsó doboz előnyeit nyilván senkinek sem kell ecsetelni. A topcase felszerelésének folyamatát viszont az alábbi képek formájában megosztjuk Veletek, ami igazából nem egy bonyolult művelet. Ha jó voltál anno technika órán, akkor könnyedén megcsinálhatod otthon is – meg ha nem, akkor is… Szóval stílszerűen azt is mondhatnánk, hogy nem kell szervizGURU-nak lenned ahhoz, hogy felvarázsold hátulra ezt a mutatós dobozkát 😉

Legközelebbi tartósteszt-jelentkezésnk alkalmával beszámolunk tapasztalatainkról – az új ToMMot üléssel és a GURU dobozzal kapcsolatban is. Addig is sok jó kilométert mindenkinek, vigyázzatok magatokra a kánikulában!

A TesztMotor csapata


A csomagban a GURU doboz (34.960Ft), jobbra pedig a tartó, ami plusz 9.500 forint


A szétszedés: a takarólemez csavarjait ki kell csavarni…


…és oldalt egy picit lapos csavarhúzóval alá kell nyúlni, hogy kipattanjon


A takarólemez hátoldalán ki kell fúrni az előre megjelölt helyeken, és utána méretre reszelni, hogy szép legyen a lyuk formája


Vajon hogy fog állni a virágos doboz a PCX-ünkön? Ekkor talán még kérdéses volt…


A dobozban benne van gyárilag a platni, amire rá lehet csatlakoztatni. De vigyázni kell, mert csak 120 kilométeres sebességig és 3 kilogrammos terhelésig homológ a szerkó


A tartók és a platni felcsavarozása


Miután fel van szerelve a tartó, a dobozt már csak fel kell rá pattintani


Kétféle színben vásárolható a doboz (rózsaszínben és fehérben); jobbra: akár sokkal nagyobb dobozt is elbír a tartó!


És kész: így néz ki felszerelve – szerintünk passzol a PCX vidám külleméhez


GURU dobozok felől érdeklődj a SHOX Motoros Áruházban!

MPS ALPINESTARS 2017

Comments

comments

Hirdetés
Astone

Facebook

Asesso

INSTAGRAM

Kövess bennünket az Instagramon is!

KTM

Trending