Csatlakozz hozzánk
KTM

Hírek

Debütált a KTM RC125

Hamarosan kapható a kis Duke sportmotoros változata, a KTM RC125. Nem csupán műanyagokat aggattak rá, annál (valamivel) többről van szó…

Közzétéve

ekkor

ktm rc125 2014
MPS RAM MOUNT
ALPINESTARS OFF ROAD

A KTM 2011-ben mutatta be a Duke 125-öt (teszt), amely óriási sikert aratott: a “kisherceg” lett a legnagyobb példányszámban eladott nyolcadliteres Európában, ráadásul – világelsőként – ez a 125-ös modell kapott gyári ABS rendszert (opcionális).

Ahogy arról a milánói motorshow után beszámoltunk (képriport), a kisköbcentis nakedekből idomos sport(os)motorokat is építettek az osztrákok, melyek az RC nevet kapták, természetesen azonos köbcenti-kiosztásban: RC125/200/390. A legkisebbet, a nyolcadliterest ma mutatták be hivatalosan a sajtónak.


A mattighofeniek azt ígérik, hogy kihozták a maximumot a kategóriából: a “maximum fun” jár a kezdőknek és újrakezdőknek. A “mindennapos versenyzés” koncepciójának keretében új, sportosabb geometriájú (villámgyors kormányzást segítő) vázat, finomhangolt, igényes WP futóműelemeket és ByBre(mbo) fékalkatrészeket kapott (akárcsak a Duke-ok), a GP-s (Moto3) kinézet mellett.

Fontos, hogy szériában szerelik rá a Bosch (9MB) kétcsatornás blokkolásgátló rendszerét. Az pedig érdekes, ahogy a hátsó traktust megoldották a mérnökök: a faridom kinézete versenymotoros, de erre “rejtették” – az átlagnál kényelmesebb – hátsó ülést. A LED-es első indexeket a tükrökbe integrálták, a – megosztó kinézetű – első lámpák pedig projektorosak. A Duke-okhoz hasonlóan az RC is sokoldalúan “dizájnolható” a gyári katalógusból. Az RC125 gyártása és kiszállítása szeptemberben kezdődik.

MPS AUTOMAG
MPS ALPINESTARS 2017

Comments

comments

Hirdetés

Trending