Csatlakozz hozzánk

Hírek

Debütált a KTM RC125

Hamarosan kapható a kis Duke sportmotoros változata, a KTM RC125. Nem csupán műanyagokat aggattak rá, annál (valamivel) többről van szó…

Közzétéve

ekkor

ktm rc125 2014
MPS ALPINESTARS 2017
MPS AUTOMAG

A KTM 2011-ben mutatta be a Duke 125-öt (teszt), amely óriási sikert aratott: a “kisherceg” lett a legnagyobb példányszámban eladott nyolcadliteres Európában, ráadásul – világelsőként – ez a 125-ös modell kapott gyári ABS rendszert (opcionális).

Ahogy arról a milánói motorshow után beszámoltunk (képriport), a kisköbcentis nakedekből idomos sport(os)motorokat is építettek az osztrákok, melyek az RC nevet kapták, természetesen azonos köbcenti-kiosztásban: RC125/200/390. A legkisebbet, a nyolcadliterest ma mutatták be hivatalosan a sajtónak.


A mattighofeniek azt ígérik, hogy kihozták a maximumot a kategóriából: a “maximum fun” jár a kezdőknek és újrakezdőknek. A “mindennapos versenyzés” koncepciójának keretében új, sportosabb geometriájú (villámgyors kormányzást segítő) vázat, finomhangolt, igényes WP futóműelemeket és ByBre(mbo) fékalkatrészeket kapott (akárcsak a Duke-ok), a GP-s (Moto3) kinézet mellett.

Fontos, hogy szériában szerelik rá a Bosch (9MB) kétcsatornás blokkolásgátló rendszerét. Az pedig érdekes, ahogy a hátsó traktust megoldották a mérnökök: a faridom kinézete versenymotoros, de erre “rejtették” – az átlagnál kényelmesebb – hátsó ülést. A LED-es első indexeket a tükrökbe integrálták, a – megosztó kinézetű – első lámpák pedig projektorosak. A Duke-okhoz hasonlóan az RC is sokoldalúan “dizájnolható” a gyári katalógusból. Az RC125 gyártása és kiszállítása szeptemberben kezdődik.

MPS ALPINESTARS 2017
ALPINESTARS OFF ROAD

Comments

comments

Hirdetés
Astone

Facebook

Suzuki

INSTAGRAM

Kövess bennünket az Instagramon is!

ALPINESTARS OFF ROAD

Trending