A Continental abroncsgyártó és a német BMW motorkerékpár-kiegészítő specialista Wunderlich egyedi építést állított két kerékre: az S 1000 RR átalakítását a Mad Max filmek inspirálták…
A „Mad Max” S 1000 RR különleges, matt színű fényezést kapott, az “off-road superbike” leghangsúlyosabb részét azonban a (hátul 180-as!) Continental TKC 80 terep-abroncsok adják. A gumigyártó igény szerint a nagytestű és nagyteljesítményű túraendurók számára fejlesztett ContiTrailAttack abroncsot is rendelkezésre bocsátja, szintén 180/55-ös hátsó méretben…
A kétkerekű alapkoncepcióját tavaly októberben dolgozták ki. A hannoveri abroncsszakértők valami különlegeset képzeltek el, a cél az volt, hogy stílusos módon mutassák meg a endurók esetében szokatlan méretű abroncsokat. Nicolas Petit francia formatervező asztaláról érkezett a BMW S 1000 RR típusára alapuló átalakítás. A motor a Wunderlich partnereitől származó, kiváló minőségű alkatrészekkel készült, Öhlins felfüggesztést kapott és Moto-Master féktárcsákat visel, de a Wieres hajtáslánc-technológiájából is profitál.
Finom részletek, minőségi alkatrészekből
Az irányítást a Magura markolatai segítik, miközben a motorhang-aláfestés fokozásáról a Remus által kizárólag ehhez a motorhoz fejlesztett rozsdamentes IDM superbike kipufogó rendszer gondoskodik. Az 1000-es sorozathoz kínált hatalmas repertoárból válogatva a Wunderlich egy teljesen átdolgozott “sportmotort” állított talpra, átalakított lábtartókkal, új üléskialakítással, valamint számos részlet, így például az ütésvédő burkolatok, az olajhűtő, valamint az állítható VarioLever kuplung- és fékkar átalakításával.
Közel 200 lóerő bütykös gumikra támaszkodva – a látvány nem mindennapos
A Continentalról
A vállalat a gumiabroncsaival, a fékrendszerekkel, a futómű és hajtástechnikai elemekkel, az adatátviteli megoldásaival, a járműelektronikákkal és technikai elasztomerekkel elősegíti a biztonságosabb közlekedést, ugyanakkor meghatározó partnere az autóiparnak a kommunikációs rendszerek fejlesztésében is. Jelenleg a Continental megközelítőleg 170.000 alkalmazottat foglalkoztat 46 országban.
Magyarországon jelenleg öt vállalattal, hét telephelyen képviselteti magát és közel 6.300 munkatársat foglalkoztat. Négy divíziója végez gyártó- és szoftverfejlesztési tevékenységet Budapesten, Veszprémben, Szegeden, Makón, Vácott, Nyíregyházán. A gumiabroncs divízió 1991 óta van jelen a magyar piacon értékesítési irodával és regionális abroncsraktárral.
A gumiabroncs divízió a személy- és kishaszongépjármű-gumiabroncs, a haszongépjármű-gumiabroncs, valamint a kétkerekű-gumiabroncs üzletágakból áll. Mint a világ egyik vezető abroncsgyártója, 2011-ben több mint 8,8 milliárd eurós forgalmat ért el a világ 22 helyszínén jelen lévő termelő és kereskedelmi egységei közreműködésével, közel 41.000 munkatárssal.