Csatlakozz hozzánk
HYPERSPORT

Hírek

Chrobák háromhengeressel megy az OB-n

Chrobák János, 2012 Alpok-Adria és országos magyar Supertock600 bajnoka a Triumph Budapest támogatását élvezi az idei szezonban: egy Daytona 675R-t hajt majd (interjú)

Közzétéve

ekkor

triumph daytona 675r bp
ALPINESTARS OFF ROAD
MPS RAM MOUNT

Tavalyi – mostoha – évét követően 2014-ben új tervekkel és új motorral lép pályára 2012 egyik legeredményesebb magyar motorversenyzője. Miután tavalyelőtt a magyar gyorsasági-, és az Alpok-Adria Superstock600-as bajnoki címét is bezsebelte, Chrobák ismerős, #119-es rajtszámát egy Triumph Daytona idomain láthatjuk viszont az idén a versenypályákon. A Triumph Budapest főtámogatásával egy új 675R nyergében veszi célba a dobogókat, illetve a bajnoki címet.

“Hazánk egyik leggyorsabb hatszázas versenyzője korábban már többször bizonyította karrierje és versenyei során, hogy szereti a kihívásokat és minden lehetőségéből a maximumot igyekszik kihozni, ezzel a mentalitással pedig hamar be is illeszkedett a magyar Triumph-családba. A Triumph Budapest büszkén üdvözli köreiben új versenyzőjét!” – mondta Boch Norbert üzletvezető.

Előttem az utódom: az új Daytona 675R, mögötte az előző generációs modell

– Miért pont a Triumph?

Chrobák János: Év elején egy beszélgetés alkalmával ismerkedtem meg a Triumph Budapest vezetőjével, aki felvetette a kérdést, vajon mit tudnék kezdeni egy Daytona 675R-rel a pályán? Roppant egyszerűen azt válaszoltam, próbáljuk ki! Innentől beszélgetések, egyeztetések követték egymást, míg végül sikerült közös nevezőre jutnunk, s így az idei évben egy új háromhengeres paripa fog fáradhatatlanul cipelni a hátán.

– Mit tudsz a motorról? Esetleg vannak tapasztalataid vele?

– Túlzottan nem ismerem a Daytonát, eddig összesen kétszer volt alkalmam kipróbálni a típust, egyszer három, másodszor pedig öt kör erejéig. Ez elég kevés idő, hogy megszokjam és véleményt mondjak róla, de alapjaiban egy nagyon kellemes, roppant keskeny és nyomatékos motornak ismertem meg. Az új, 2013-as R-es változaton már gyárilag rengeteg olyan extra van fent, ami egy jó pályamotorhoz elengedhetetlen, ezért biztos vagyok benne, hogy nem fog csalódást okozni a Triumph. Gyorsan tudok alkalmazkodni az új dolgokhoz, a jóhoz pedig amúgy is könnyen hozzá lehet szokni.

Chrobák és a még bedobozolt új játékszer: Triumph Daytona 675R

– Akkor teljesen ismeretlenül vágsz neki a feladatnak?

– Tavaly előtti versenyeimen többször is összeakadtam egy külföldi Daytona-pilótával, meg ahogy említettem, néhány kört már magam is mentem Triumph-fal, ezért teljesen természetesen nem ismeretlen a motor. A 675-össel nagyon jól ment a külföldi srác, akkori Yamahámat erőben is mindenhol verte. Kíváncsian várom, hogy milyen lesz az én motorom, szerintem a szűk, technikásabb pályákon mindenképpen előnyben leszek, hogy a hosszú, gyors pályákon milyen lesz, az még kérdés.

– Milyen versenyeken láthatunk az idén?

– Kitűzött célom az IMRC (International Motorcycle Racing Cup) nemzetközi bajnokság, illetve a magyar bajnokság, majd ha marad még rá „energia”, akkor az Alpok-Adria sorozatot is szeretném végigcsinálni, és ezzel kvalifikációt szerezni az év végi spanyol, UEM Európa bajnoki futamra. Az utóbbit nem beleértve ez minimum kilenc versenyhétvégét jelent a szezonban – már alig várom, hogy mehessünk!

Boch Norbert üzletvezető nyújtja át az átalakításra váró versenymotort

– Mivel készülsz a szezonra? Mikor láthatunk először?

– A téli hónapok munkával telnek, motorozni sajnos nincs lehetőségem. Ilyenkor „csak” fejben edzek, illetve amennyire időm engedi, a fizikai erőnlétem próbálom karbantartani. Triumph-színekben az első hivatalos megjelenésem a már hagyományosnak mondható Autó, Motor és Tuning Show lesz március második felében. A versenymotorral együtt megtaláltok majd a Triumph Budapest standján, ahol mindenkit sok szeretettel várunk!

A 2014-es szezon április 12-13-ával indul a magyar bajnokság nyitófordulójával a Slovakia Ringen, az első magyarországi futamra pedig május 23-25-én, a Pannónia-ringen kerül sor.

Triumph Daytona 675R evolúció

Ha Te is a csúcskategóriás angol háromhengeres sportgépre vágysz, akkor érdemes ellátogatnod a Triumph Budapest bemutatótermébe, ahol most a legújabb kivitel mellett az előző generációs 675R-t is megtalálod! A középsúlyú sorhármas sportgépek már alapkivitelben is különlegességnek számítanak, de az R-verzió valódi kuriózum. Köszönhetően például a minden igényt kielégítő Öhlins futóművének, mely TTX hátsó rugóstagot és NIX30 első villát tartalmaz. Az R-ek esetében a fékek is “racingosabbak”: bivalyerős Brembo Monobloc nyergeket csavaroztak az aranyszínű villaszárakra, illetve karbon sárvédőkkel és piros segédvázzal fokozták a hangulatot. A következő képeken a régi és az új R-modell néhány részletének különbségeit láthatjátok. Egy új Daytona 675R 4.490.000 forintba kerül, míg a képeken is látható használt (előző generációs) darab 2.990.000-ért vihető haza.

Az új kiadás műszerfalára modernebb, agresszívebb számokat rajzoltak

Minőségi, minden irányba állítható Öhlins első villa mindkét modellen

A korábbi verzió még az ülés alatt hordta a kipufogóját

Átdolgozták a vázat, és a sportosan piros segédvázat is – jobbra az újabb

BenZso üléspróbája a legújabb 675R-en – tőle jobbra az előző generációs modell

Triumph Budapest
1071, Damjanich u. 11-15. (Ligetváros)
+36 1 321-2609
+36 20 340-5567
info@triumphbudapest.hu

MPS ALPINESTARS 2017
MPS AUTOMAG

Comments

comments

Hirdetés
Astone

Facebook

Suzuki

INSTAGRAM

Kövess bennünket az Instagramon is!

ALPINESTARS OFF ROAD
MPS RAM MOUNT

Trending