Csatlakozz hozzánk

Hírek

Chrobák: dobogó és bukás

A hétvégén a Pannonia-ring adott otthont az Alpok Adria és az IMRC gyorsasági motoros sorozatoknak, ahol a Triumph-fal induló Chrobák Jánost némi (több) balszerencse (is) sújtotta

Közzétéve

ekkor

chrobak aa imrc pannonia-ring 2014
ICON AIRFLITE MPS

Az időjárás nagyon kegyes volt a versenyzőkhöz, hiszen verőfényes napsütésben zajlott le a három napos rendezvény. A Stock 600-as kategóriában – 2012 IMRC és Alpok Adria bajnoka – Chrobák János az idei Ipone Triumph Daytona 675R motorjával, jó kedvvel és elszántsággal készült a hétvégére.

MPS Turismo
Euromotor3
AIRFLITE
MPS RAM MOUNT
MPS AUTOMAG
MPS Vespa-MV

A pénteki nap balszerencsésen kezdődött, hiszen a versenymotor meghibásodott az első szabadedzésen. A Triumph Budapestnek köszönhetően Janinak lehetősége volt egyből átülni a tartalék motorra – ami ugyan egy kevésbé felkészített, régebbi modell, de az edzéseket legalább be tudta fejezni.


A szombati első versenyen a 10. helyről rajtolva – jó start után – a 4-6. helyen csatázott, végül a 4 helyen ért célba. A vasárnapi futam kevésbé volt szerencsés: a rajt utáni első kanyarban egy hátrébbról érkező „kamikaze” versenyző elfékezte magát, és amikor elesett, Chrobák alól is kiütötte a motort – ami sajnos úgy sérült, hogy nem lehetett vele folytatni a versenyzést. Jani szerencsére kisebb horzsolásokkal megúszta a hármas bukást.

“Nagyon vártam ezt a hétvégét, mert hazai pálya, és éreztem magamban az erőt” – nyilatkozott a versenyek után Chrobák. “A pénteki technikai hiba miatt nem tudtam eleget menni az 1-es számú motorommal, így csak a 10. helyről indulhattam, a 3. sorból. Tudtam, hogy nehéz lesz, de egy jó rajttal bármi lehet. A szombati versenyen a rajt után beragadtam a 6. helyen pár körig, és mire sikerült előrébb keveredni, az élboly meglógott egy kicsit. De az utolsó előtti körben még sikerült feljönnöm a 4. helyre, ami az IMRC értékelésben a dobogó második fokát jelentette”


“Vasárnapra még nagyobb tűzzel készültem, hiszen láttam szombaton, hogy nem elérhetetlen az eleje sem és folyamatosan szokok össze ezen a pályán is a motorral. Egy apró beállítást még változtattunk és a dobogóért indultam a versenyen. Azonban ezt a tervet sajnos egy mögülem induló osztrák srác meghiúsította, mert a rajt utáni első kanyarban nagyon elnézte a féktávot és nagyot esett a belső íven. A kifelé csúszó motorja nekem ütközött és kiütötte alólam is a motort, így védhetetlenül belekerültem egy háromfős bukásba”

“Szerencsére nekem nagy bajom nem lett, de a motorral nem tudtam folytatni a versenyt. Nem örültem neki, mert saját hibámon kívül nem tudtam befejezni a futamot, de ez sajnos benne van a motorsportban. Év elején vagyunk, nincs veszve semmi, úgyhogy megyünk tovább! Köszönöm szépen a nagy létszámú szurkolónak a biztatást, remélem legközelebb szerencsésebb végeredménnyel hálálhatom meg. Köszönöm a támogatást főszponzoraimnak a Triumph Budapestnek és az IPONE motorolajak forgalmazójának, valamint a MarketProg Kft.-nek, a Colony Cool Kft.-nek, Zenith Racing (Öhlins)-nek, Greksa Attilának és Horváth Zolinak, hogy belefoghattam az Alpok Adria sorozatba”


Forrás: Triumph

MPS ALPINESTARS 2017

Comments

comments

Hirdetés
Astone

Facebook

MPS Vespa-MV

INSTAGRAM

Kövess bennünket az Instagramon is!

Husqvarna
KTM

Trending