Csatlakozz hozzánk

Ti írtátok

Café Kedd: A Ti Raceretek – GS 450S CR

Márton egy 1981-es évjáratú Suzuki GS450S-ből faragott racert – szerintünk szép munkát végzett, függetlenül attól, mennyire követte a műfaj kritériumait

Közzétéve

ekkor

ICON AIRFLITE MPS

– Café Kedd néven új sorozatot indítottunk, melyben a Café
Racer kultúra enciklopédiáját igyekszünk fellapozni. Hétről-hétre
láthattok nálunk keddenként racer-csemegéket, de tanácsokat is adunk,
illetve alkatrészeket is javasolunk az építéshez. A célunk, hogy
hazánkban is minél nagyobb nyilvánosságot biztosítsunk ennek az arra
érdemes műfajnak

MPS Turismo
Euromotor3
AIRFLITE
MPS RAM MOUNT
MPS AUTOMAG
MPS Vespa-MV

Ez alkalommal Márton mutatja be a motorját:

Német papírokkal vettem tavaly előtt ősszel azzal a szándékkal, hogy a szezonra motor lesz belőle…. Aztán addig-addig szedtem atomjaira, amíg el nem vittem mindent porfestetni meg homokfúvatni. Nem akartam klasszikus CR-t, amin az ülés alatt luk van – mert az nekem nem tetszik… A cél eleve egy oldalidomos volt, de mivel a vázról minden sallangot levagdostam, így már nem volt mihez rögzíteni..

A Benetton-összeállítás volt a gyári állapot…

A váz ezüstre lett porszórva, a tank és a többi “fényezett” rész vagy matt fekete, vagy matt fehér lett. Az üléspúpot egy üvegszálas srác csinálta, de a mérete egyik irányba sem stimmelt, szóval azon még párszor alakítani kellett, mire jó lett. A púp egyébként tárolórekeszként szolgál, mert az akksi majdnem a gyári helyén elfért, így a púpban kapott helyet az elsősegélycsomag és a szerszámkészlet. Az ülés pedig patentosra van alakítva, hogy elő is lehessen venni a dolgokat.

Ez már az első összerakás eredménye, amikor az alapvető funkciókat ellenőriztem (fékek, vezetékelés stb.)

A két oldalidom egyébként egy OBI-ban vásárolt alumínium darabból készült el, amit karbonfólia borít – és az ívet a garázsajtó oldalán formáztam…

Ez pedig már a készhez közelítő állapot

Ami még érdekessége, hogy mire elkészült – és mire sikerült magyar rendszámot szereznem rá – már véget ért a szezon, így a gumikat nem cseréltem le… Utóbb derült ki, hogy azokat még Japánban(!) a gyárban rakták a felnikre – tehát ahogy a motor, úgy a gumik is 1981-esek…

Elvileg az EMAT-on is kint lesz a vas… /Kiss Márton

A bal oldalon a 81-es rajtszám a motor gyártási évére utal…

– ha Te is építettél már café racert (vagy scramblert), várjuk szeretettel az info@tesztmotor.hu-ra, hogy itt szerepeljen!

…míg a jobb oldali 79-es a tulajdonos évjáratára…

– a MotoPartsShopban
profi, világmárkás, stílusnak megfelelő alkatrészek mellett szakmai
segítséget kaphattok café racer (vagy bármilyen custom) építéséhez

MPS ALPINESTARS 2017

Comments

comments

Hirdetés
Astone

Facebook

Asesso

INSTAGRAM

Kövess bennünket az Instagramon is!

Husqvarna
KTM

Trending