– Café Kedd néven új sorozatot indítottunk, melyben a Café Racer kultúra enciklopédiáját igyekszünk fellapozni. Hétről-hétre láthattok nálunk keddenként racer-csemegéket, de tanácsokat is adunk, illetve alkatrészeket is javasolunk az építéshez. A célunk, hogy hazánkban is minél nagyobb nyilvánosságot biztosítsunk ennek az arra érdemes műfajnak
Ezúttal egy széria állapotban egyszerű gépnek számító 900 köbcentis TT900 Legend fogyókúrájának eredményét kísérhetjük figyelemmel BSA Grand Prix gépnek álcázva.
A spanyol XTR motorépítő műhely munkája ez a kecsesített TT, amit bizony szívesen kipróbálnánk mi is itt a tesztmotornál… A széria állapotában simán elsétálnál a donor gép mellett, kellett hozzá némi fantázia és egy vastag pénztárca, hogy egy ilyen gyönyörűség készüljön belőle. Egy biztos, hogy a teljesítmény növekedett a súly pedig jócskán csökkent a képek láttán, rengeteg javulhatott a súly/lóerő arány. No meg persze a látvány is!
Egy ilyen 2000-es évjártú TT900 Legend volt a donor az átépítéshez
.és még sos-sok motorépítéshez szükséges alkatrészek, kellékek a Biltwell kínálatából. Motoros Ruházat (és tanácsok) a MotoPartsShop-ban
A büszke tulaj és a felújított Triumph TT900 Legend, immár Rocket néven, ami valljuk be jól is áll neki.
A Sport levegőszűrők gondoskodnak a megfelelő mennyiségű levegőről
Öhlins első teleszkópok a megfelelő úttartásról és Brembo fékek a csúcs fékhatásért
Triumph Street Triple kerekeket arany színűre festették, mellé Spark Titán kipufogórendszer került, amely gondoskodik a megfelelő súlycsökkentésről és a hangzavarról.
A Continental gumikat egyelőre nem értjük, ehhez sokkal sportosabb illett volna, Mondjuk egy Pirelli…
Szemből nagyon jól látszik, a háromhengeres felépítés miatt nagyon kecses
– építettél már motort, és szép is lett? Ha igen, leveled – pár soros bemutatóval, ismertetővel és képekkel – várjuk az info@tesztmotor.hu-ra, hogy szerepelhessen a Café Kedd-ben!