Csatlakozz hozzánk

Blog

BUÉK!

Remélem mindenkinek jól telt a szilveszter. Én úgy döntöttem, az ideit rendhagyó módon ünneplem.

Közzétéve

ekkor

ICON AIRFLITE MPS

Remélem mindenkinek jól telt a szilveszter. Én úgy döntöttem, az ideit rendhagyó módon ünneplem…

A terv az volt, hogy 2008 utolsó hónapjának, utolsó napjának legvégét motoron töltöm. Így is lett, és buliról-bulira cirkálva a városban, valahol a Hősök-tere környékén gurultam át az új évbe. A körülményekre gondolva hülye ötletnek tűnik, de szimbólikus értelemben számomra volt értelme, ráadásul egész mozgalmas kis este volt így.


A legifjabb Fuoco vezető 🙂

A már sokszor emlegetett Gilera Fuoco tartós teszt robogónk volt a szilveszteri partnerem, és újra bebizonyosodott, hogy ilyen időben jobb motort vagy robogót nem is találhattunk volna. Miközben egyik helyrel a másikra mentem, azon küzdöttem, hogy legalább egy kicsit is csússzon meg az IRC gyártotta téli gumi, de szinte csak a felfagyott részeken tudtam vele driftelni. Egyébként három kerekűn ez külön élvezet, mert az eleje általában meg se moccan, csak a hátsó kerék kezd táncba. Olyan érzés, mint a hátsó kerekes autóknál. Mivel kuplung nincs, az erőcsúsztatás tényleg csak erőből lehet kivitelezni, amiben a Fuoco, robogós viszonylatban nem szűkölködik. Ámbár ilyen gumikon kell az útfelülettől egy kis rásegítés, hogy kipöröghessen a kerék. Félre ne értsétek, nem őrültködés volt a célom, a gumik és a Gilera határait keresgéltem, mit lehet vele és mit nem.


Az emberek szó szerint egymás kezéből vették ki a robogót, hogy fotózkodhassanak rajta.

Normális vezetés mellett féktávokon sincs probléma. Egyszer-egyszer fordul csak elő, hogy ha hátsó féket túlhúzzuk, a hátsó kerék meg-megcsúszik, de van, hogy ezt észre se venni, annyira stabil a három kerekű. Ha durvulunk vele, azért persze lehet keresztben érkezni a piros lámpához :). Most, hogy itt-ott le van fagyva az út, nagyon hasznossá vált a futómű azon funkciója, hogy 15km/h alatt be lehet fixálni a kerekeket. Ilyenkor nem kell letennünk a lábunk, ami egyébként meglepő módon kis túlzással pipiskedve ér csak le és nem fordul elő, hogy kicsúszik a letett lábunk.

De ez az egész mind mit sem ért volna, ha nincs Thermoflash-em. Most előszőr fordult elő, hogy maximumra tekerve a hőfokot, nem volt melegem. Kint -5°C fok volt, viszont úgy éreztem, mintha 20-25°C-ban motoroztam volna. Csak azt sajnálom, hogy a kezem, a lábfejem és a fejem nem melegítette. A kezeimet nagyjából védte a kézvédő, a lábamra három zokni került, a fejem viszont -bevallom hősiesen- fázott. Annak a biológiáját, hogy ilyenkor miért folyik eszeveszett módon az ember orra, nem jöttem még rá.


Mindenki lefotózott mindenkit. Sőt, még nekem is be kellett állnom a csoport képre 🙂

Január első perceiben teháta a Hősök-terén voltam, ahol rengeteg ember és tüzijáték köszöntötte az új évet. A képeket, amiket láthattok akkor készültek. Nézzétek el nekem a minőséget, a kapkodás és a körülmények ezt tették lehetővé. Érdekes volt, hogy elég sokan rögtön letámadták a Fuoco-t. Vérszemet kaptak, hogy fotóztam és ők is megakarták magukat örökíteni a motoron, főleg úgy, hogy a háttérben tüzijáték volt. Amúgy szinte mindenhol, ahol megálltam vele, odajöttek az emberek és kérdezgettek a Gileráról. Szóval ha valaki szereti a népszerűséget, ne Ducati 1098-at vegyen, hanem egy ilyet.


B.U.É.K !

No, mindenkinek motorozásban gazdag, bukásmentes és természetesen Boldog Új Évet kíván a TesztMotor.hu csapata Kunci, DennyM, BenZso!

Mielőbbi Tavaszt!
 


A látszat ellenére, a felnőttek jobban akarták a képet, mint a gyerek 🙂

MPS ALPINESTARS 2017

Comments

comments

Hirdetés
Astone

Facebook

Suzuki

INSTAGRAM

Kövess bennünket az Instagramon is!

KTM

Trending