Csatlakozz hozzánk

Hírek

Boxer újdonságok: BMW R1200R és RS 2015

Bajorország két új boxerbombát robbantott a kölni Intermot-on: visszatért a sporttúra BMW R1200RS és felfrissült az R1200R roadster

Közzétéve

ekkor

bmw r1200r r1200rs 201
MPS RAM MOUNT
ALPINESTARS OFF ROAD

Az RS típusnév a mai napig egyszerre jelképezi a túrázást és sportmotorozást a BMW-nél. Az 1976-ban bemutatott R 100 RS volt a világ első olyan sorozatgyártású motorkerékpárja, amely szélcsatornában kifejlesztett, vázra erősített teljes burkolatot kapott. Az új R 1200 RS révén a BMW folytatja ezt a nagy múltú sporttúra-hagyományt, hiszen egy olyan kéthengeres boxert mutatott be Kölnben, amely az eredeti RS sokoldalúságon alapuló koncepcióját viszi tovább.

R 1200 RS 2015
Az új R 1200 RS legfontosabb részletei

• Klasszikus kéthengeres boxermotor 7750-es fordulatszámnál 125LE-s teljesítménnyel és 6500-as fordulatszámnál 125Nm nyomatékkal
• Sportos és dinamikus sporttúra-dizájn, áramvonalas formatervezésű félburkolat állítható szélvédővel
• Nagy csavarodási merevségű, acélcsőből készülő hídváz, teherviselő elem szerepét betöltő motorral
• Klasszikus kialakítású kerékfelfüggesztések, elöl fordított teleszkópvillával, hátul pedig EVO Paralever rendszerrel
• Új szívócső és középre helyezett hűtőradiátor a – szemből nézve – különösen kompakt körvonalakért
• Egyenes tartású és az első kerék felé közelített üléshelyzet a dinamikus motorozási érzet és a hosszú túrák során is kimagasló üléskényelem érdekében
• Kipufogórendszer ötszögletű dizájnnal
Kipörgésgátló (Automatic Stability Control – ASC), valamint „Rain” és „Road” menetprogram
• Pro menetprogramok gyári extrafelszerelésként két további menetprogrammal: „Dynamic” és „User” (egyéni), amelyek optimálisan alkalmazkodnak a mindenkori menetkörülményekhez
• Dinamikus vonóerő-szabályzás (Dynamic Traction Control – DTC) az opcionális Pro menetprogramok csomag részeként
• Legújabb generációjú elektronikus futóműállítás (Dynamic ESA) extrafelszerelésként a minden helyzetben optimális menetdinamika érdekében
• Nagy teljesítményű fékrendszer négydugattyús, radiális féknyergekkel és blokkolásgátlóval
• Tízküllős, kis tömegű alumíniumöntvény keréktárcsák
• Pro váltóasszisztens Pro gyári extrafelszerelésként a gyors és kuplungolás nélküli fokozatváltásokhoz
• Fejlett műszeregység számos funkcióval és széles körű információkijelzéssel
• Kulcsnélküli indítás (Keyless Ride) gyári extrafelszerelésként a legkényelmesebb használat érdekében
Újszerű színvilág két egyéni karakterrel: klasszikusan sportos alap- és sportosan exkluzív „Style 2” kivitel
• Választható gyári extrafelszerelések és tartozékok széles kínálata

A BMW és a kéthengeres boxer-roadster – ez a kombináció az R 32 mintegy 91 évvel ezelőtti bemutatása óta vonzza a márka rajongóit, és azóta a roadster-műfaj a vegytiszta motorozási élmény etalonjává vált. A bajoroknál a hajtóerőt az Intermot-on bemutatott új R1200R esetében is – természetesen – az utánozhatatlan karakterű és hangú boxermotor szolgáltatja. A gyártó az új R1200 estében a kényelem, a dinamizmus és a túramotoros tulajdonságok “szentháromságát” emelte ki a bemutatón: a nyugodt cirkálástól a sportosan lendületes országúti motorozáson át az utassal és csomagokkal való túrázásig mindenre megfelelhet.

R 1200 R 2015
Az új R 1200 R legfontosabb részletei

• Klasszikus kéthengeres boxermotor 7750-es fordulatszámnál 125LE-s teljesítménnyel és 6500-as fordulatszámnál 125Nm nyomatékkal
• Dinamikus megjelenésű roadster-dizájn
• Nagy csavarodási merevségű, acélcsőből készülő hídváz, teherviselő elem szerepét betöltő motorral
• Klasszikus kialakítású kerékfelfüggesztések, elöl fordított teleszkópvillával, hátul pedig EVO Paralever rendszerrel
• Új szívócső és középre helyezett hűtőradiátor a – szemből nézve – különösen kompakt körvonalakért
• Egyenes tartású és az első kerék felé közelített üléshelyzet a dinamikus motorozási érzet és a hosszú túrák során is kimagasló üléskényelem érdekében
• Áttervezett kipufogórendszer ötszögletű dizájnnal
Kipörgésgátló (Automatic Stability Control – ASC), valamint „Rain” és „Road” menetprogram
• Pro menetprogramok gyári extrafelszerelésként két további menetprogrammal: „Dynamic” és „User” (egyéni), amelyek optimálisan alkalmazkodnak a mindenkori menetkörülményekhez
• Dinamikus vonóerő-szabályzás (Dynamic Traction Control – DTC) az opcionális Pro menetprogramok csomag részeként
• Legújabb generációjú elektronikus futóműállítás (Dynamic ESA) extrafelszerelésként a minden helyzetben optimális menetdinamika érdekében
• Nagy teljesítményű fékrendszer négydugattyús, radiális féknyergekkel és blokkolásgátlóval
• Tízküllős, kis tömegű alumíniumöntvény keréktárcsák
• Pro váltóasszisztens gyári extrafelszerelésként a gyors és kuplungolás nélküli fokozatváltásokhoz
• Fejlett műszeregység számos funkcióval és széles körű információkijelzéssel
• Kulcsnélküli Indítás (Keyless Ride) gyári extrafelszerelésként a legkényelmesebb használat érdekében
Újszerű színvilág három egyéni karakterrel: alap, „Style 1” és „Style 2”
• Választható gyári extrafelszerelések és tartozékok széles kínálata

MPS ALPINESTARS 2017
MPS AUTOMAG

Comments

comments

Hirdetés
Astone

Facebook

Suzuki

INSTAGRAM

Kövess bennünket az Instagramon is!

ALPINESTARS OFF ROAD
MPS RAM MOUNT

Trending