Csatlakozz hozzánk

Hírek

Bitti: sikerek verseny nélkül is

Bitter Sándor beszámolója az érdekesen alakult North West 200-ról

Közzétéve

ekkor

MPS RAM MOUNT
ALPINESTARS OFF ROAD

Szöveg: Bitter Sándor (Bitti#11)

Felemásan alakult Bitter Sándor hétvégéje a híres North West 200 utcai viadalon. A futamokat a rossz időjárás miatt törölték, viszont a magyar pilóta remekelt az esős edzéseken és új versenyekre kapott meghívást.

Soha nem volt még ilyen rossz napja a rendezőknek, a versenyzőknek és a nézőknek, mint május 21-én, a 2011-es North West 200 versenynapján. Szakadó eső és óriási szélvihar fogadta a résztvevőket, és ráadásként még egy bombariadó is
borzolta a kedélyeket. Utóbbi miatt kiürítették az egész depót és a rajtrácsot,
a versenyzőknek 500 méterre kellett távolodniuk a boxoktól és a lakóautóktól.

Nagyon korán kezdődött a nap, 8-kor már mindenkinek ott kellett lennie a depóban, de az első motor csak 11-kor ment körbe a pályán. A szakadó eső emiatt a rendezők megcserélték a versenyek sorrendjét, a superbike helyett a supersport futamot
indították elsőként. A nézők nagyon élvezték, jó verseny volt. Ezt követően viszont a szurkolók és a versenyzők (köztük én is) délután ötig vártak – hiába.


Az edzéseken még száraz pályán keresték a beállításokat Bittiék

A futamot megelőző héten háromszor volt lehetőségem menni a pályán: ezek száraz edzések voltak, és nem sikerült megtalálnunk a megfelelő beállításokat. Az időmérők alapján „csak” 30. lettem, de – figyelembe véve a mezőny erősségét – ez teljesen reálisnak volt mondható. A Macau GP tavalyi 3. helyezettje, az Amerikai Superbike Bajnokságból (AMA) ismert Jeremy Toye például mindössze 1 másodpercre volt előttem. A superbike és a stock edzésen folyamatosan a futómű-beállításokkal voltunk elfoglalva, ráadásul nem működött a váltóelektronikám – ezek apró dolgok, de mind nagyon fontosak a Man-szigeti TT miatt.


Bitter agresszív motorozásával verseny nélkül is felhívta magára a figyelmet…

Nagyon tartottam az esőtől, de aztán kitisztult a fejem, elmúlt belőlem a félelem, és az extra vizes edzésen az első néhány kör után a szakkommentátorok és a csapatfőnökök szerint már úgy mentem, mint egy állat. Sajnálom, hogy elmaradt a
verseny,
de a versenyzők biztonságának érdekében talán ez volt a jó döntés. Csak ne kellett volna szakadó esőben, halálra ázva és fázva ott állni öt órát a rajtrácson!

A jó hír, hogy végül megtaláltuk a legjobb beállításokat a TT-re, és meg tudtam mutatni magamnak – legalább az esőben –, hogy nem volt hiábavaló az a rengeteg fizikai felkészülés. Két új ajánlatot is kaptam az esős motorozásom után: Jeremy Toye barátom felajánlotta, hogy idén elindulhatok az Amerikai Superbike Bajnokság három futamán, az angol kawasakis csapatom színeiben pedig részt vehetek a Brit Superbike Bajnokság (BSB) Superbike EVO kategóriájának három versenyén.


“Két új ajánlatot is kaptam az esős motorozásom után”

Nagyon várom már a Man-szigeti TT-t. Remélem, hogy továbbra is meglesz a bátorságom, elszántságom és vágyakozásom a jó eredmény eléréséhez, és úgy megy majd minden, mint itt az esőben.

Köszönet szponzoraimnak: RRC Hungary Zrt., Ivanics Group, Star Fitness, Z-form, Tennant, Intelia, ArchiBest Kft., Mizse, EuroMotor, Shox, Prop-Tech, Rehab-Centrum Kft., Pannon 02 Kft.


Még ez a felemás NW200 is jó felkészülés volt a Man-szigeti TT-re

MPS ALPINESTARS 2017
MPS AUTOMAG

Comments

comments

Hirdetés
Astone

Facebook

Suzuki

INSTAGRAM

Kövess bennünket az Instagramon is!

ALPINESTARS OFF ROAD
MPS RAM MOUNT

Trending