Tesztek

Bimota DB7 teszt a fékpadon

Az Agomotorsnál jártunk, amikor épp +10 Lóerőt mértek keréken a széria DB7-hez képest.

Az Agomotorsnál jártunk, amikor épp +10 Lóerőt mértek keréken a széria DB7-hez képest.

Szeretnénk egy kicsit jobban informálni benneteket a teljesítményadatok tekintetében, ezért megállapodtunk az AGOMOTORS-szal, hogy a tesztmotorokat le fogjuk méretni náluk. Így mindig friss, az adott motorhoz tartozó teljesítményadatot tudunk közölni a cikkekben.

Lesz még cikksorozat a teljesítményoptimalizálásról, amit ennél a Bimotánál is végignéztem, és aminek az eredménye + 10 lóerő lett. És a Power Commander jótékony hatásait is kielemezzük nemsokára.

Úgy néz ki, hogy most már végérvényesen itt a tavasz és indul a szezon. Csapjunk a lovak közé!

Na szóval Bimota DB7.

Henzsely Csaba lesz a Bimota hazai versenyzője ebben az évben, aki sorra nyerte az elmúlt évek amatőr versenyeit. Ő kapott egy lehetőséget, hogy idén a profik között bizonyítsa tehetségét. A Bimota szériában is egy jól felkészített motorkerékpár, ami alkalmas a versenyzésre, ezt kihasználva nem is csináltak vele semmi különöset, csak összehangolták Agonál a motor apró részleteit.
Még a fékkarok és az idom is gyári. Igaz az már szériában karbonból készül. Mindössze a lámpákat szerelték le róla, felkerült rá egy Power Commander és egy váltóelektronika és kész is az ultrakönnyű versenymotor.

Bimota DB7 a fékpadon

A futóműben sem kell cserélni semmit, hiszen az is profi cucc, csak a beállításokra kell majd ráéreznie Csabának.
Előzetesen annyit tudunk mondani, hogy a Bimota felkészült a bemutatkozásra. Amint lehetőségünk lesz, ki is próbáljuk a motort a pályán, de addig még egy kis türelmeteket kérjük!

Ja és ne felejtsétek, április 4-5-indul a versenyszezon a Hungaroringen, ahová mindenkit szerettel várunk!

Képriport:


Az első kipufogókönyök nem annyira melegszik fel, mint a hátsó


Előtte-utána: 50%-os gázállásnál ilyen lett a Power Commander optimalizálástól a teljesítmény


Előtte-utána: 100%-os gázállásnál ilyen lett a Power Commander optimalizálástól a teljesítmény

Comments

comments

About the author

Benkő Zsolt

Amióta az eszemet tudom mindig minden motort ki akartam próbálni. Emlékszem még apám 350-es oldalkocsis Jawa motorjára, amikor kb 3 éves voltam azzal vitt sokszor. Ott csípődött be nekem a motorozás. Azóta mentem már szinte mindenféle motorral még Noriyuki Haga Superbike VB-s Yamahájával is Mugellon.
2003-óta vagyok motoros szakújságíró és több, mint 1000 motort teszteltem, így nagy meglepetés már nem érhet egyiken sem.
Kedvenceim városban a robogók, nagymotorok közül pedig az ezres Superbike-ok.