„A Honda erőssége a rendkívül széles termékpaletta, beleértve a motorkerékpárokat, személyautókat, munka- és repülőgépeket, melyek révén 28 millió vásárlóval állunk kapcsolatban szerte a világon. Kiterjedt viszonteladói hálózatunk és termékeink testesítik meg határokon, országokon átívelő vezérelvünket: hozzájárulni ahhoz, hogy az emberek örömmel fedezzék fel az életben rejlő új lehetőségeket. Ennek szellemében a Honda tovább bővíti széles választékát, a világ minden táján fellelhető új motorkerékpárok, személygépkocsik és egyéb termékek formájában.
Ezen túlmenően a Honda mérnökei több olyan termékcsaládon dolgoznak, mellyel kiválthatók a hagyományos, benzinnel és gázolajjal működő közlekedési eszközök. Ez komoly előrelépés, hiszen egyben azt jelenti, hogy a jelenleginél hatékonyabb, környezetbarát és üzemanyag-takarékos járművek születnek. Napjainkban is egyre több hibridhajtású személyautó elérhető, de ez csak a kezdet – a jövőben további plug-in hibrid rendszerű, valamint tisztán elektromos hajtású modellek jelennek meg kínálatunkban. Járműveink új nemzedéke is ugyanabban a szellemben születik, mint elődei, azaz hozzájárul az emberek jobb életminőségéhez, megőrizve kimagasló vezetési élményt. Célunk nem változott – újabb és újabb kihívásokat győzünk le, hogy továbbra is vásárlóinkat szolgáljuk.”
A kiállítás kulcsmodelljei
Motorkerékpárok
Az idei étlapon finomabbnál finomabb motorkerékpárokat szolgáltak fel
Honda Riding Assist-e: AHonda Riding Assist-e kísérleti motorkerékpárban robotikai kutatásainak eredményeit felvonultatja a cég, élen a kifinomult egyensúlyozó-képességgel. A mérnökök célja az volt, hogy olyan kétkerekűt készítsenek, mellyel az elesés kockázata a minimálisra csökkenthető, ezáltal még élvezetesebbé, egyszersmind biztonságosabbá válhat a motorozás.
Honda Riding Assist-e
Neo Sports Café Concept: A gyorsasági motorok vezetési élménye és a csupasz-motorok szépsége egyesül a most leleplezett Neo Sports Café Concept prototípusban, ami nem nélkülözi napjaink modern kétkerekűinek legfejlettebb segédleteit sem. Az EICMA-n már a szériaérett típust fogja bemutatni a Honda.
Neo Sports Café Concept
PCX Electric: A PCX Electric egy nagy teljesítményű, tisztán elektromos hajtású robogó, a Honda saját, önálló fejlesztése. Energiaellátásáról könnyedén kivehető Honda Mobile Power Pack akkumulátorcsomag gondoskodik, s jövőre már Ázsia-szerte kapható lesz, beleértve Japánt is.
PCX Electric
PCX Hybrid: A Honda vadonatúj fejlesztése egy kisméretű, kompakt, kimondottan motorkerékpárokhoz tervezett, hibrid rendszer. Legfontosabb elemei között megtalálható a szénkefe nélküli, generátorként is működő önindítómotor (ACG), továbbá a nagy teljesítményű akkumulátor. Ezek révén egy rendkívül nyomatékos és fürge robogó született a PCX Hybrid személyében, ami már 2018-ban elérhető lesz a Honda ázsiai kereskedéseiben.
PCX Hybrid
Gold Wing Tour /Gold Wing: A Honda leleplezte a luxustúrázók egyik ikonját, a márka zászlóvivőjét, a kívül-belül teljesen megújult Gold Winget. Jellemzői a hétfokozatú, dupla kuplungos DCT-erőátvitel, a rendhagyó, két lengőkarra épülő első felfüggesztés, illetve a teljesen átdolgozott, hathengeres, hosszában beépített erőforrás. Japánban várhatóan 2018 áprilisában indul a Gold Wing árusítása, mégpedig a helyi, vadonatúj „Honda Dream” értékesítési csatornán keresztül.
Super Cub 110 – a százmilliós darabszám elérésnek emléket állító, jubileumi modell A Super Cub 110 már kiforrott hajtásláncának köszönhetően is rendkívül kivételes típusnak számít, különlegességét azonban tovább fokozza, hogy a Honda kimondottan a Tokiói Motorkiállításra készítette a speciális kiadást. A közkedvelt ingázómotor legújabb változatával kettős jubileumot ünnepel a gyár: hatvan éve indult hódító útjára a Super Cub széria és kereken százmillió darabot gyártottak belőle ez idő alatt.
Super Cub 110
Super Cub C125: Elődje, a Super Cub C100 megjelenését örökölte a most leleplezett C125, azonban a műszaki tartalmat illetően messze túlmutat felmenőin. Egyebek mellett kulcs-nélküli indítás és elektromos ülésnyitó mechanizmus teszi gondtalanná a mindennapokat a C125 nyergében, nem beszélve az élmény teli motorozáshoz elengedhetetlen teljesítményről.
Super Cub C125
Cross Cub 110: A napjainkban oly népszerű crossoverek stílusjegyeit viseli a városi környezetben és laza terepen egyaránt otthonosan mozgó Cross Cub 110. A sommásan csak „rekreációs célokra”, kikapcsolódásra ajánlott motorral a Super Cub család eddig rejtett erényeire próbálnak rávilágítani. A hangsúlyos lábpajzs és a széles abroncsok arra utalnak, hogy a Cross Cubbal bátran meghódíthatók a városon túli, vadregényes ösvények is.
Monkey 125: Egyhengeres, fekvő helyzetű, 125 köbcentis erőforrást építettek a jellegzetes formájú Honda Monkey legújabb változatába. Továbbra is egyedülálló, ultrarövid és magas sziluett jellemző a típusra, vagyis az összetéveszthetetlen megjelenés garantált, s a bájos Monkey vonzerejét tovább fokozza a formás LED-lámpa, valamint a modern, digitális műszeregység.