Csatlakozz hozzánk

Hírek

Bemutatták az MV Agusta Moto2 versenygépét!

Azt ugye már eddig is tudtuk, hogy 42 év után visszatér az MV Agusta a MotoGP Moto2 osztályába, de most már azt is tudjuk, hogy pontosan mivel

Közzétéve

ekkor

Euromotor3

“Sok gyönyörű motor van a világon, de az MV Agusta valami más…” – és ha megnézzük a képeket, valóban nehéz fogást találni rajta.

Visszatekintő

A nagy visszatérés a Forward Racing Team verseny csapattal együtt kezdődik és a cél nem más, mint új fejezetet írni a motorversenyzés történelmében. Az MV Agusta története nem szorul hosszú bemutatásra: 1907-ben indult a szicíliai vállalkozás, ami Giovanni Agusta Grófról kapta a nevét. Eleinte csak repülőgépek gyártásával foglalkoztak, de a két világháború között a motorkerékpár gyártás felé is elmozdult a portfólió. Pár Cagiva, majd Harley Davidson tulajdonában eltöltött év után hazatalált a név, ami azóta is legendásan gyönyörű motorokat alkot.

MPS Turismo
Euromotor3
AIRFLITE
MPS RAM MOUNT
MPS AUTOMAG
MPS Vespa-MV

A Forward Racing Team története 2009-ben indult, miután a Kawasaki kilépett a világbajnokságból. Mivel a Media Action nevű kommunikációs és marketing ügynökség régóta működött a MotoGP versenyeken, így mertek egy nagyot és az egykori Kawasaki csapattal megalapították a Forward Racing Team-et, amivel a középkategóriában voltak aktívak. Nagy sikereket értek el a kategóriában, főleg miután az NGM Mobile beállt a csapat mögé, mint szponzor.

A lényeg

A motor alapja, ahogy már eddig is tudtuk, egy négyütemű, három hengeres DOHC Triumph blokk lesz, 765 köbcentivel, 77.99 mm-es furattal és 53.38 mm-es lökettel. De lesz még hozzá egy FCC csúszókuplung, SC-Project féle titanium három az egybe kipufogó, Magnetti Marelli REX 140 motorvezérlő, és még sok minden más.

A váz térhálós kialakítású lesz alu oldal lemezekkel, a lengőkar CNC megmunkált alumínium. A futómű a kategóriában elvárt Öhlins, a felnik pedig OZ kovácsolt magnézium darabok lesznek. Tengelytávja 1382 mm, a villaszög 24°, az utánfutása pedig 104 mm. Üzemanyag kapacítiása 24 liter, és mindez 217 kilós száraz súlyt jelent versenyzővel együtt.

Az MV Agusta elnöke, Giovanni Castiglioni, a csapat tulajdonos Giovanni Cuzari és a projekt vezető Brian Gille mind ugyanannyira örültek az együttműködés lehetőségének. Nem csoda, hiszen az Agusta név 42 éve járt utoljára világbajnoki futamon, ami nem tegnap volt.

Ráadásul kaptunk még egy elég profi promó videót is:

Nekünk, rajongóknak pedig nem maradt más dolgunk, mint kivárni a 2019-es szezont, amikor élesben láthatjuk az olasz legendát újra a pályán!

MPS ALPINESTARS 2017

Comments

comments

Astone

Facebook

MPS Vespa-MV

INSTAGRAM

Kövess bennünket az Instagramon is!

Husqvarna
KTM

Trending